Un roman de 40 de ani a ajuns brand managerul mondial al Kent

Postat la 16 februarie 2010 12 afişări

Mihai Diaconu, seful pe marketing al producatorului British American Tobacco South East Europe, a fost promovat recent brand manager al tigarilor Kent la nivel global, pozitie din care va gestiona bugetul de promovare si imaginea celei mai vandute marci premium a companiei, care in 2008 a realizat vanzari estimate la 10-15 miliarde de euro (peste 3 miliarde de pachete) pe 70 de piete.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
brand,
manager,
Kent,
Mihai Diaconu
/actualitate/afaceri/un-roman-de-40-de-ani-a-ajuns-brand-managerul-mondial-al-kent-5529671
5529671
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.