Un bulgar la conducerea marketingului Danone

Postat la 18 februarie 2009 9 afişări

Din aceasta luna, Kiril Hadzhidinev este noul director de marketing al Danone România.

Benoit de Lavarene, care a ocupat anterior pozitia de Director Marketing la Danone Romania, a fost promovat de la inceputul lui 2009, ocupand in prezent functia de Director General al Danone Grecia . Kiril Hadzhidinev s-a alaturat Grupului Danone în anul 2007 ca Marketing Manager, coordonand marcile din gama de sanatate activa, pentru Sud-Estul Europei. De nationalitate bulgara, Kiril Hadzhidinev - 35 ani, si-a inceput cariera în 1999 ca Junior Brand Manager la compania Heineken Bulgaria, iar pana în anul 2000 a promovat în functia de Brand Manager.

Incepand cu 2003 si-a continuat cariera în cadrul Unilever Bulgaria ocupând pozitiile de Marketing & Trade Marketing Manager pana în 2005 si respectiv Category Manager pentru Unilever - Europa Centrală şi de Sud pana in 2007. DANONE Romania a inregistrat în anul 2007 o cifra de afaceri de 367 milioane RON, cu 20% mai mult fata de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajati şi un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremoso, Danette, Casa Buna si gama traditionala: Danone Sana, Danone Smantana si Danone Lapte Proaspat.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/un-bulgar-la-conducerea-marketingului-danone-3945270
3945270
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.