Scandia: Vrem sa fim cea mai mare companie de produse alimentare

Autor: Ioana Mihai Postat la 19 octombrie 2010 70 afişări

Scandia Food, cel mai mare producator de conserve de pe piata romaneasca, si-a stabilit ca tinta principala sa ajunga cel mai mare producator din industria alimentara de pe piata romaneasca.

"Vrem ca in cinci ani sa devenim cel mai mare producator din domeniul <food>", a declarat Robert Redeleanu, director general al Scandia Foods, companie care a parcurs recent un amplu proces de branding de companie - anterior numindu-se Scandia Sibiu. Numele companiei coincidea, pana de curand, cu cel al celei mai vandute marci de pateuri de pe piata. "Numele care ne-a insotit in ultimii opt ani de zile avea nevoie de o schimbare, care nu este doar un make-up, ci este o schimbare care se refera la relatia cu partenerii, furnizorii, clientii", explica Redeleanu.

Compania detine, conform datelor MEMRB citate de oficialii Scandia, o cota de piata in volum de peste 54% in segmentul pateurilor si peste 70% din volumul total de conserve de pe piata romaneasca, tinteste ca in acest an sa-si mentina nivelul afacerilor la acelasi nivel ca si anul trecut, pentru care a raportat vanzari de 203 milioane de lei, in crestere cu 1,7% fata de 2008. Scandia, care are in portofoliu marcile Scandia Sibiu, Bucegi si Sadu, nu a crescut preturile la raft pe parcursul acestui an, in ciuda majorarii TVA si a faptului ca "suntem influentati de cursul de schimb euro/leu, din cauza ca peste 70% din materiile prime sunt din import", spune Redeleanu. In primele sase luni ale acestui an compania a avut rezultate similare cu cele din prima parte a anului trecut.

Numele companiei, cu o istorie de aproape 90 de ani, se trage de la faptul ca in 1941 un fond de investitii scandinav a investit in afacerea dezvoltata la Sibiu. Pe piata romaneasca de conserve mai sunt prezente companii ca Orkla Foods, Hame Romania si Glina. Piata conservelor de carne este evaluata la 75 de milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fmcg,
Robert Redeleanu,
conserve,
pate,
rebranding
/actualitate/afaceri/scandia-vrem-sa-fim-cea-mai-mare-companie-de-produse-alimentare-7498592
7498592
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.