OTP Bank România | Platforma de onboarding 100% online destinată persoanelor juridice

Postat la 20 ianuarie 2023 138 afişări

OTP Bank România | Platforma de onboarding 100% online destinată persoanelor juridice

Platforma de înrolare online pentru persoanele juridice face parte din strategia de digitalizare a OTP Bank România, fiind destinată IMM-urilor şi antreprenorilor locali, companii cu afaceri de până la 5 milioane de euro.

Descrierea inovaţiei:

În luna aprilie 2022, OTP Bank România a lansat noul flux complet online de înrolare a clienţilor persoane juridice, în cadrul procesului de diversificare a ofertei digitale de produs, pentru a oferi o manieră rapidă, sigură şi 100% online de banking pentru companiile locale. Procesul de înrolare este demarat în urma unei cereri de aplicare online, după aprobare fiind urmată de parcurgerea fluxului de înregistrare online şi identificarea video obligatorie. Clienţii obţin apoi datele aferente propriului cont şi acces securizat la serviciul de Internet & Mobile Banking pentru gestionarea facilă a contului şi au posibilitatea să aleagă pachetul de cont curent potrivit pentru propriile nevoi de banking. Echipa ce a dezvoltat proiectul este formată din Isabela Ibraim, director, Digital Banking Directorate; Florina Mihai, manager, Commercial Banking Product Management Department; Radu Râmbeţ, director, Micro Directorate şi Denisa Kreutzer, Senior Product Manager.

Elementul de noutate:

Platforma de onboarding 100% online pentru persoane juridice este un instrument digital nou, care face posibilă deschiderea unui cont curent fără niciun contact fizic sau drum la ghişeu, dar în acelaşi timp realizează interacţiunea facilă a clienţilor cu banca. Este o soluţie complexă care integrează tehnologii noi, pentru verificări în timp real sau colectare şi analiză a documentelor necesare aprobării, îmbogăţind universul digital bancar oferit clienţilor băncii.

Soluţia pusă la dispoziţia clienţilor OTP Bank permite alegerea pachetului de cont curent potrivit în funcţie de cerinţele de business ale antreprenorului, toate acestea realizându-se în mod automat, în baza feedbackului primit de la client.

„În premieră pentru piaţa locală oferă un pachet de cont curent integrat, cu Internet Banking, card de debit şi POS/ePOS, toate printr-un flux 100% digital şi cu zero costuri lunare de administrare a pachetului. Experienţa clientului este prioritatea OTP Bank, astfel că însoţesc fluxul online şi cu o activitate de suport client rapidă şi eficientă.“

Efectele inovaţiei:

Reprezentanţii băncii au urmărit rata de accept şi de accesare a acestui serviciu imediat după lansare, iar faptul că în 30 de minute o companie poate deschide un pachet de cont curent a fost un avantaj foarte mare. Sunt preferate eficienţa online şi comoditatea realizării operaţiunilor, iar antreprenorii locali sunt atenţi la aceste avantaje. 25% dintre clienţii persoane juridice aleg canalul online pentru a deveni clienţi în timpul campaniilor de promovare, cu avantajul unui cost de administrare zero.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.