Magazinele de fashion mizeaza pe apetitul romanilor pentru moda chiar si pe criza. Toamna aduce Bershka, H&M si Armani

Postat la 10 septembrie 2010 34 afişări

Investitorii spanioli si suedezi sunt printre cei mai activi. Al patrulea magazin Bershka, retailer de haine destinate in special tinerilor, a fost deschis in urma cu doar cateva zile in centrul comercial Unirea Shopping Center din Capitala. Ocupa un spatiu de 1.200 de metri patrati si a presupus o investitie de 3,5 milioane de euro.

Cifrele arata ca acesta este cea mai mare unitate din sud-estul Europei. Bershka este unul dintre brandurile operate de spaniolii de la Inditex in Romania. Grupul iberic a intrat pe piata autohtona in 2004 si are in portofoliu si alte branduri, precum Zara, Zara Home, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho si Massimo Dutti.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
Bershka,
H&M,
Armani,
deschidere,
magazine
/actualitate/afaceri/magazinele-de-fashion-mizeaza-pe-apetitul-romanilor-pentru-moda-chiar-si-pe-criza-toamna-aduce-bershka-h-m-si-armani-7175814
7175814
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.