Experienţe noi pentru corporatişti. Şi nu numai

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 24 octombrie 2017 1268 afişări

Născut în Italia, şcolit în Statele Unite şi angajat apoi la o multinaţională care l-a trimis şi în România: este traseul care l-a adus pe Alessio Lewithin în postura de azi, şi anume cea de antreprenor. Alături de partenerii săi, el a investit 1 milion de euro pentru a aduce în România businessul CulinaryOn, o afacere prezentă deja pe două continente.

Experienţe noi pentru corporatişti. Şi nu numai
Experienţe noi pentru corporatişti. Şi nu numai deschide galeria

CulinaryOn transformă cursurile de gătit într-o experienţă completă, destinată mai ales zonei corporate. Povestea businessului a început în Rusia, în 2012, în Moscova; Rusia era o piaţă destul de complexă, mai ales înainte de criză, povesteşte antreprenorul. A venit însă criza, rubla s-a devalorizat cu peste 50%, iar restaurantele nu mai puteau cere tarifele normale: a fost momentul ideal pentru a lansa CulinaryOn, după cum avea să afle şi Alessio Lewithin. ”Îl cunosc pe Giulio, unul dintre parteneri, de mai bine de 20 de ani - am lucrat împreună pentru Philip Morris în Italia; ulterior, drumurile noastre s-au despărţit - eu am continuat la Philip Morris, iar el a plecat să lucreze pentru alte multinaţionale.“

Cariera l-a adus în România, ca director de marketing al producătorului de tutun, unde a lucrat până în 2014. Un telefon de la prietenul său l-a convins să meargă în Moscova pentru a descoperi businessul CulinaryOn. ”Când a încercat să îmi explice la telefon despre ce e vorba, mi-a fost greu să îmi imaginez exact la ce se referă.“ I-a plăcut ceea ce a văzut în Rusia şi a decis să se implice în afacere; doi ani mai târziu, în decembrie 2016, Alessio Lewithin pornea businessul local. CulinaryOn Global deţine 60% din business, 40% fiind deţinut de antreprenor şi soţia sa.

”Trăiesc aici de mai bine de şase ani şi nu cred că situaţia e mai rea decât cea din Italia sau cea din Franţa“, spune Alessio Lewithin, motivând decizia de a investi pe piaţa locală. ”Aici, pe de altă parte, există un mare potenţial; în ceea ce priveşte turismul, văd din ce în ce mai mulţi oameni care vin, iar imaginea externă s-a îmbunătăţit. Vorbesc cu străni care vin aici şi sunt extrem de surprinşi, se aşteptau la cu totul altceva.“ Un alt factor care a contribuit la decizia de a porni această afacere în România este cultura de a ieşi în oraş. ”În Milano, de unde sunt eu, oamenilor le place să se distreze acasă. Chiar dacă ies în baruri sau restaurante, ei preferă să se vadă cu prietenii acasă. Stau aici de şase ani şi nu am fost niciodată invitat de cineva în vizită, iar motivul e că oamenii vor să iasă, nu să petreacă timpul tot acasă.“

În 2015, partenerii din Rusia au deschis o filială în Singapore, în districtul financiar, o piaţă pe care Alessio Lewithin o descrie ca fiind ”extrem de competitivă“. Motivul pentru care au ales acest loc este cel puţin interesant: Singapore a devenit primul stat în care locuinţele nu mai sunt dotate cu bucătărie, pentru că autorităţile vor ca oamenii să iasă mai mult din casă. ”E adevărat că există oameni cu bani în Singapore, dar trebuie luată în calcul şi pătura de mijloc, cei cu venituri mici şi medii. Aceştia merg să mănânce în pieţe, acolo unde preţurile sunt foarte mici“, explică Alessio Lewithin. ”Pentru noi, principalul avantaj e mărimea zonei corporate: cei din companii caută permanent forme de divertisment pentru angajaţi, iar CulinaryOn oferă exact acest lucru“, crede el.

Numărul clienţilor afacerii pe plan internaţional creşte an de an cu 40-45%, iar anul trecut localurile din Moscova au generat cele mai mari încasări, de aproximativ 5 milioane de euro, urmate de Singapore cu 2 milioane de euro.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Nu ne vindem ieftin doar pentru că suntem români Nu ne vindem ieftin doar pentru că suntem români

„Cred cu tărie că un business din România are aceeaşi valoare cu a unui business din Europa Centrală”, consideră Rareş Bănescu, antreprenorul local care a fondat Retargeting.biz, un start-up axat pe dezvoltarea unei soluţii software ce automatizează procesele de marketing online pentru un magazin online. Ideea proiectului a luat naştere în urmă cu şase ani, iar compania este acum prezentă în alte cinci ţări din Europa cu un portofoliu de peste 1.000 de comercianţi online. În ultimul an şi jumătate Retargeting.biz a rulat peste 100 de milioane de lei în bugete de marketing alocate de clienţi pentru promovarea pe Google şi Facebook. Ce urmează?

vezi continuarea
CE SFATURI AI DA TÂNĂRULUI DE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

ZF.ro
Dezvăluiri de la Iulian Stanciu. De ce a introdus eMag taxa de livrare? Dezvăluiri de la Iulian Stanciu. De ce a introdus eMag taxa de livrare?
Beţi cafea? Diferenţa între o cafea de lux şi o cafea normală
ProMotor.ro
Femeile declară: astea sunt „poziţiile ideale” în maşină! Femeile declară: astea sunt „poziţiile ideale” în maşină!
I-au furat roțile înainte să fie lansată. Masina asta e prea frumoasă pentru a circula pe șosea!
A modificat un LOGAN și acum conduce o mașină de 300 CP. Ce a schimbat la mașină
Descopera.ro
IMAGINI video care par ireale. Cum se lucrează ACUM în China la spitalul care va fi gata în numai TREI ZILE şi care va trata coronavirusurile IMAGINI video care par ireale. Cum se lucrează ACUM în China la spitalul care va fi gata în numai TREI ZILE şi care va trata coronavirusurile
S-a AFLAT cine a transmis CORONAVIRUSUL care UCIDE oamenii pe capete. A ajuns deja în UE
Vodă Cuza, DESTRĂBĂLATUL. I-a adus plocon soţiei Elena doi copii făcuţi cu o frumoasă văduvă
Go4it.ro
Cât costă acum primul iPhone din 2007? Poate să ajungă la un preţ mai mare decât o maşină nouă Cât costă acum primul iPhone din 2007? Poate să ajungă la un preţ mai mare decât o maşină nouă
Câţi bani îţi oferă Uber dacă te afli într-o maşină iar şoferul te-a dus mult prea repede la destinaţie
TOP 30 aplicaţii periculoase pentru Android pe care s-ar putea să le ai instalate pe telefon. Trebuie dezinstalate imediat
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.