Carpatina intra pe segmentul de bauturi necarbonatate

Postat la 31 iulie 2008 19 afişări

Producatorul de apa minerala Lipomin, care a achizitionat in 2006 producatorul de apa minerala Carpatina si in acest an imbuteliatorul Herculane Water, intentioneaza sa intre in 2009 si pe segmentele de bauturi necarbonatate pe baza de apa minerala, bauturi energizante si apa minerala cu arome

"Privim cu interes aceste segmente si din 2009 vom incepe productia de bauturi necarbonatate, energizante si apa minerala aromata. In capacitatile de la Baile Herculane se vor investi patru milioane de euro pentru marirea capacitatilor de productie", a declarat presedintele consiliului de administratie al Lipomin, Mihai Bratu.

 

Potrivit acestuia, noile capacitati de imbuteliere vor avea o dimensiune similara cu a celor existente, unitatea de la Baile Herculane urmand sa ajunga la finalul anului viitor la o capacitate de imbuteliere de aproximativ 50 de milioane de litri pe an. "Obiectivul nostru pentru 2009 este sa ajungem, la nivel de grup, la o capacitate totala de imbuteliere de 150 de milioane de litri. Pe termen mediu, ne dorim sa fim in primele trei optiuni ale consumatorilor", a mai declarat Bratu.

 

Lipomin este prezent pe segmentul de profil cu brandurile Lipova si Carpatina, ultimul dintre acestea beneficiand de refacerea ambalajului, care va intra in comert in perioada urmatoare. Reprezentantul companiei a mai precizat ca Lipomin va ajunge in acest an la o cota de piata de 9 – 10%, obiectivul pentru anul urmator fiind atingerea unei cote de piata de 12%.

 

Piata locala a apei minerale a fost estimata anul trecut la un total de 1,1 milioane de litri, cei mai importanti jucatori fiind Romaqua, Coca-Cola HBC Romania, European Drinks, Perla Harghitei si Rio Bucovina.

 

Lipomin estimeaza ca va incheia acest an cu o cifra de afaceri de aproape 10 milioane de euro, obiectivul pentru 2009 fiind atingerea pragului de 15 milioane de euro. Compania este controlata de oamenii de afaceri Horia Simu si Horia Pitulea, prin intermediul companiei Nordexo.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Lipomin,
Carpatina,
apa minerala
/actualitate/afaceri/carpatina-intra-pe-segmentul-de-bauturi-necarbonatate-2839091
2839091
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.