BCR si-a deschis sediu in Second Life
Platforma virtuala este plasata in centrul Pietei Revolutiei din Bucurestiul virtual si are un trafic zilnic de peste 250 de utilizatori unici in interiorul sucursalei si de expunere in fata a peste 800 de rezidenti care socializeaza in orasul virtual.
Cladirea BCR din Second Life a fost realizata exact dupa modelul sucursalelor din realitate, iar, in interior, utilizatorii pot interactiona cu diverse aplicatii automatizate, pot afla mai multe informatii despre promotiile in curs, se pot inscrie in grupul scolii de bani iar, in curand, vor avea posibilitatea de a cumpara bani prin intermediul ATM-urilor.
"Faptul ca Second Life are o economie si o moneda proprie, ne permite sa experimentam in jurul ideii de bani prin implementarea de advergame-uri si concursuri dedicate comunitatii din spatiul virtual, dar si sa oferim servicii reale (carduri, internet banking) membrilor acestei comunitati", spune Daniel Pana, directorul executiv al directiei de marketing, din cadrul BCR.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro