Asics intra pe piata locala prin franciza
Retailerul Gipo, importatorul oficial al brandului japonez de echipament sportiv Asics, a investit peste 80.000 de euro in primul monobrand Asics din tara, deschis in centrul comercial Baneasa.
Din 2006, de cand a fost preluata de fondul de investitii Gemisa, Gipo s-a dezvoltat pe patru directii: pescuit si vanatoare, sport, camping si gradinarit, dintre care segmentul de produse de pescuit si vanatoare inseamna in jur de jumatate din afacerile companiei. "Sportul va deveni a doua mare divizie din cadrul Gipo. Suntem in plin proces de fuziune cu o alta firma din Gemisa - Sport Distribution Group, care a adus marca Diadora pe piata locala", sustine Galateanu.
Sport Distribution Group, care anul trecut a inregistrat afaceri de 1,6 milione de euro, opereaza deja trei magazine Diadora, doua in Bucuresti si unul in Pitesti.
In noul format, tinta Gipo pentru urmatorii trei ani vizeaza afaceri de 50 de milioane de euro, de peste trei ori mai mult decat obiectivul de circa 15 milioane de euro fixat pentru anul in curs.
Anul trecut, Gipo a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de peste 62%, paana la la 8,1 mil.euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro