Albalact lanseaza un nou brand: Raraul

Postat la 29 iulie 2010 240 afişări

Producatorul de lactate Albalact, cea mai mare companie de profil cu capital romanesc, lanseaza lactatele Raraul produse in fabrica cu acelasi nume din Campulung Moldovenesc. Sub umbrela acestei marci se regasesc lapte UHT 1 litru, semidegresat (1,5% grasime) si integral (3,5% grasime), in ambalaje ecologice Tetra Pak si branzeturi: Cascaval Dalia, Cascaval Clasic, Cascaval Afumat si Branza de burduf.

Prin lansarea lactatelor Raraul, al caror proces de rebranding a inceput in 2009, Albalact transforma un brand local intr-un brand national. Pentru rebranding, Albalact a colaborat cu agentia BrandTailors si a ales noi elemente vizuale care se axeaza pe ideea ca produsele lactate Raraul sunt naturale si sanatoase tocmai pentru ca provin din inima Bucovinei.

Ideea pe care se centreaza campania de lansare si insasi conceperea marcii se bazeaza pe faptul ca "muntele Rarau este floarea de colt a Bucovinei, iar brandul Raraul devine <floarea laptelui>. Brandul Raraul vorbeste despre naturalete, sanatate, frumusete si se adreseaza consumatorilor care iubesc iesirile in natura, muntele, florile si tot ce le da pofta de viata", declara Celina Condorovici, Brand Manager Albalact.

"De fiecare data cand lansezi un program de branding poti doar sa speri ca rezultatele lui vor fi pe masura obiectivelor cu care ai pornit la drum. Produsul de comunicare (...) surprinde in doar cateva secunde un proiect de branding creat de consultantii si designerii BrandTailors in mai mult de jumatate de an", spune Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors. Comunicarea a inceput cu difuzarea spotului TV pentru laptele UHT Raraul: in 30 de secunde personajul - buburuza - ne "plimba" pe pasunile de la poalele Muntelui Rarau si vorbeste despre bucuria pe care o da gustul bun al laptelui.

Campania de comunicare TV pentru laptele Raraul se va desfasura la nivel national pana la 31 septembrie si va fi completata cu machete de presa, activitati de PR si de trade marketing. Bugetul investit depaseste 300.000 euro. Cifra de afaceri a Albalact crescut anul trecut cu 18,59%, ajungand la aproape 226 milioane de lei, de la 190 milioane de lei cat era in 2008. Profitul net al companiei a crescut in 2009 de peste patru ori (cu 330%), depasind 2,7 milioane de lei, fata de 606.000 lei in 2008. Piata lactatelor, care are o valoare anuala estimata la circa 1 miliard de euro, este puternic concurentiala, pe piata fiind prezente si Danone, Friesland-Capina, Lactalis, Hochland.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/albalact-lanseaza-un-nou-brand-raraul-6743935
6743935
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.