Afacerile Gerocossen au crescut cu 10% la 6 luni, pana la 2,6 milioane euro

Postat la 22 iulie 2009 17 afişări

Producatorul de cosmetice Gerocossen a inregistrat in prima jumatate a anului o cifra de afaceri de 11 milioane lei (2,6 milioane euro), cu 10% mai mare decat cea din perioada similara a anului trecut, datorita reorientarii consumatorilor catre produse cu un pret mai redus, potrivit reprezentantilor companiei.

Compania de cosmetice a benficiat de pe urma migrarii consumatorilor din segmentul produselor cu pret ridicat, spre cele cu pret mediu, tendinta stimulata si prin promotiile oferite de producator.

Produsele Gerocossen sunt distribuite in proportie de 69% in sistemul de comert traditional si de 29% prin canale moderne ca supermarketurile si hypermarketurile, dar si prin canalul farma.

Reprezentantii Gerocossen mizeaza pe o crestere a vanzarilor ce va depasi ritmul pietei de 5-10% in 2009, bazandu-se pe faptul ca femeile nu vor renunta la consumul de produse pentru infrumusetare.

Competitorii locali ai Gerocossen sunt Farmec Cluj-Napoca, Genmar Bucuresti, Gerovital Cosmetics si Ivatherm.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cosmetice,
pret,
farma,
infrumusetare

Citeşte pe Gandul.ro

/actualitate/afaceri/afacerile-gerocossen-au-crescut-cu-10-la-6-luni-pana-la-2-6-milioane-euro-4679893
4679893
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.