2010 va fi anul publicitatii online

Postat la 19 ianuarie 2010 37 afişări

Bugetele aferente publicitatii online sunt estimate sa creasca in valoare si intr-un ritm mult mai alert decât restul pietei de publicitate, potrivit raportului anual realizat de Deloitte, asupra pietei globale de publicitate.

Chiar daca recesiunea a afectat si acest segment, provocand anul trecut o scadere de 5% a veniturilor, declinul este mult mai mic decat cel inregistrat de orice alta categorie de publicitate. Cu alte cuvinte, chiar daca mediul online a avut o crestere negativa, cota sa de piata continua sa creasca. Potrivit estimarilor, publicitatea online isi va majora ponderea in industria de profil de la aproximativ 10% in 2009, la 15% la sfarsitul lui 2011.

Potrivit raportul Deloitte, performanta din prima jumatate a anului trecut arata ca pietele media traditionale cel mai vulnerabile in fata online-ului sunt revistele si ziarele, urmate de radio si de segmentul outdoor, in timp ce televiziunea pare sa reziste cel mai bine in fata acestei tendinte.

Exista insa si riscul ca ofensiva online sa afecteze modelul traditional de publicitate, ceea ce poate atrage o reducere abrupta si permanenta a veniturilor si a marjelor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
publicitate,
Deloitte,
bugete,
online
/actualitate/afaceri/2010-va-fi-anul-publicitatii-online-5375034
5375034
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.