(P) KUMA România – design scandinav de excepţie

Postat la 23 mai 2018 114 afişări  

Rolul unei companii din domeniul designului este nu doar acela de a livra produse de calitate, dar şi de a inova, educa şi lansa trenduri adaptate nevoilor actuale ale consumatorilor. Subsidiara din România a grupului danez KUMA este una dintre companiile care investesc în crearea de colecţii contemporane, a căror valoare este dată de versatilitate, soluţii personalizate şi calitatea materialelor utilizate.

(P) KUMA România – design scandinav de excepţie
(P) KUMA România – design scandinav de excepţie

KUMA a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 4,4 milioane de euro (+10% faţă de 2016), realizată în proporţie de 85% din exportul obiectelor sanitare ceramice către parteneri din Peninsula Scandinavă (ce activează pe piaţa de retail), Italia (nave martitime), Olanda (HoReCa), Ungaria (retail şi HoReCa) sau Grecia (HoReCa). Pe piaţa din România, KUMA a colaborat în perioada 2016-2017 cu compania BOG`ART pe proiecte de renume gen office building precum GolbalWorth Tower, GlobalWorth Campus A-B sau The Bridge.

Pentru 2018, KUMA România şi-a propus o creştere de 5% a cifrei de afaceri, până la 4,6 milioane de euro. Conducerea companiei este mai rezervată anul acesta, din cauza ritmului lent de evoluţie a pieţei autohtone, având în vedere condiţiile mai stricte de creditare şi pe fondul lipsei de stabilitate şi predictibilitate economică.

Conceptul KUMA Proiect inovativ completează un trend: oriunde ne-am afla, acasă/la servici/în vacanţă, trebuie să ne simţim confortabil, iar spaţiul să fie unul primitor. Când intrăm în toaleta unui spaţiu public şi observăm cât de frumos este amenajată, avem acel sentiment de satisfacţie când simţim că noi contăm şi suntem apreciaţi.

Fiecare concept KUMA contribuie la transformarea spaţiului într-un obiect al fascinaţiei şi admiraţiei, un mic univers în care oricine se regăseşte şi se simte confortabil. Într-o cameră de hotel, de exemplu, oaspeţii vor să se simtă ca acasă, de aceea este important ca spaţiul să ofere acel sentiment de confort şi relaxare, lucru pe care KUMA l-a realizat cu succes de fiecare dată. 

“În prezent, piaţa obiectelor sanitare este invadată de importuri din exteriorul UE, din China, Turcia, chiar şi Ucraina, însă, atunci când ne gândim la competiţie, ne referim la spaţiul comunitar, iar aici câştigătorul din domeniul nostru este Polonia. Faptul că în ultimii zece ani statul polonez a reuşit să absoarbă toate fondurile europene care i-au fost puse la dispoziţie a fost unul dintre factorii care au determinat uriaşul potenţial şi capital al firmelor private. Spre exemplu, competitorul nostru din Polonia a beneficiat de fonduri europene de peste un milion de euro, în timp ce, KUMA România, a reuşit cu greu să obţină un sfert din această sumă pentru retehnologizare. Acesta este un exemplu simplu despre dimensiunea, potenţialul şi caracteristicile pieţelor în care ne derulăm activitatea”, a declarat Camelia Olesen, director executiv KUMA România.

La începutul lunii mai 2018, KUMA România a lansat o nouă colecţie, care surprinde cu un design scandinav de excepţie. Dinamica şi nevoile consumatorilor, atât din zona privată, cât şi din cea publică, sunt elemente de care trebuie să se ţină cont în permanenţă  la proiectarea unor colecţii adaptate spaţiilor şi cerinţelor dintre cele mai diverse.

Printre noutăţile KUMA din 2018 se regăsesc conceptele de cadă+lavoar, care contribuie la o amenajare armonioasă a spaţiului şi oferă un aer modern, cosmopolit. De exemplu, conceptul Belize se remarcă prin mobilierul turnat în corp comun cu lavoarul realizat din material Rector (solid surface). Există două variante ale acestui concept, cu lavoarul poziţionat fie în partea stângă, fie în cea dreaptă. Mobilierul este 100% waterproof şi oferă o viziune nordică, modernă, a ceea ce inseamnă o baie adaptată ultimelor tendinţe în design interior.  

”Consumatorii produselor KUMA din România sunt educaţi, informaţi şi vor să se bucure de valoarea reală a produsului pe care îl cumpără, aşa că sunt dispuşi să plătească designul, performanţa sau inovaţia. Odată cu ei, şi companiile concurente îşi redefinesc produsele şi strategiile de comunicare, ceea ce nu poate fi decât îmbucurător, deoarece vom reuşi să înlocuim rutina cu o educaţie consistentă a consumatorului. La nivel de design, KUMA se aşteaptă ca în 2018 să se realizeze trecerea de la alb-negru la pasteluri albe cu irizaţii de gri sau auriu, cu decoraţiuni în culori intense şi finisaje metalice”, a încheiat Camelia Olesen.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să accesaţi www.kumaromania.ro.

 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Citeşte pe comedymall.ro

Povestea omului care conduce Superbet România, cea mai mare companie de pariuri sportive din piaţa locală Povestea omului care conduce Superbet România, cea mai mare companie de pariuri sportive din piaţa locală

La sfârşitul anilor ’90 Vlad Ardeleanu avea planurile de viitor bine puse la punct şi se pregătea să plece peste graniţe pentru un nou început.

vezi continuarea
ZF.ro
Lovitură uriaşă de teatru! Renault se PRĂBUŞEŞTE. Puternicul şef al Renault a fost ARESTAT, iar compania este în picaj liber... Lovitură uriaşă de teatru! Renault se PRĂBUŞEŞTE. Puternicul şef al Renault a fost ARESTAT, iar compania este în picaj liber...
ŞOC TOTAL! Un lanţ URIAŞ de retail DISPARE din România! Anunţul fulger a fost făcut chiar de Black Friday
ONE.ro
Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă" Drama vedetei TVR Maria Linda. "Ajunsesem la 80 de kg, iar eu nu sunt o persoană înaltă. Devenisem aproape rotundă"
A fost în 80 de vacanţe de lux, fără să cheltuiască niciun ban!
Cum arată principesa Karina, care l-a înlocuit pe Nicolae la succesiunea tronului României
Descopera.ro
George Enescu, marele GENIU care a devenit ROBUL Marucăi, cunoscută ca fiind „PERLA Moldovei” şi prinţesa excentrică. „Pe Regina Maria o primea întotdeauna stând jos” George Enescu, marele GENIU care a devenit ROBUL Marucăi, cunoscută ca fiind „PERLA Moldovei” şi prinţesa excentrică. „Pe Regina Maria o primea întotdeauna stând jos”
Locul în care a stat ASCUNSĂ cea mai mare COMOARĂ din Al Doilea Război Mondial. Zeci de ani au trecut pe lângă ea fără să aibă habar
ORAŞUL FANTOMĂ în care localnicii nu pătrund pe timpul nopţii. Ce PĂŢESC cei care rămân peste noapte acolo
Go4it.ro
Telefonul cu cea mai bună CAMERĂ FOTO va fi lansat într-o versiune IEFTINĂ. Huawei şi Samsung nu au cum să concureze cu el Telefonul cu cea mai bună CAMERĂ FOTO va fi lansat într-o versiune IEFTINĂ. Huawei şi Samsung nu au cum să concureze cu el
YouTube oferă acum filme GRATIS! Oare cum va reacţiona NETFLIX la această veste?
CATASTROFĂ pentru APPLE: tableta sa de 800 de euro se îndoaie ca o foaie de hârtie
Csid.ro
Desertul de post care poate creşte riscul de infarct şi boli de ficat Desertul de post care poate creşte riscul de infarct şi boli de ficat
Clătite cu chefir - reţetă fără chimicale (şi pentru copii)
Postul intermitent: slăbirea preferată de vedete GALERIE FOTO

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.