Citeşte în noul număr Business Magazin din 21 iulie 2014

Autor: Razvan Muresan Postat la 18 iulie 2014 327 afişări

"Cel mai vândut produs al crizei" este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune din 21 iulie. Citiţi în continuare ce alte articole vă recomandă redactorii revistei în noul număr.


COVER STORY: Cel mai vândut produs al crizei

Debutul problemelor economice din urmă cu cinci ani a marcat şi saltul spectaculos al vânzarilor de covrigi. O afacere mică, de cash, rar fiscalizată, a convins mii de mici întreprinzători şi milioane de clienţi. Economia îşi revine însă. Ce vor face covrigul şi piaţa de 160 de milioane de euro care a crescut în jurul lui?


STUDIU: Brandurile care le trezesc românilor cele mai multe emoţii


AUTO:Strategii pentru dublarea cotei de piaţă


ANTREPRENORIAT: Oamenii care au informtizat factura


CLUB BM: Toate drumurile duc în cloud


Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay.


 

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/citeste-in-noul-numar-business-magazin-din-21-iulie-2014-12942054
12942054
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.