LIVE: Conferinţa ZF Birouri & Rezidenţial 2021: Cum va evolua piaţa imobiliară în 2022?

Cele mai puternice femei din România: Violeta Moraru, Azuga Waters

Autor: Ioana Matei Postat la 29 martie 2013 952 afişări

"Am făcut afaceri încă de când am terminat facultatea, mereu am fost în priză", povestea anterior pentru Business Magazin Violeta Moraru, care deţine un pachet de 85% din acţiunile Perla Covasnei.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Funcţia de pe cartea sa de vizită este "administrator" şi spune că nu ar putea să se retragă din afaceri, fiind obişnuită cu un ritm de viaţă alert. Ea a lucrat de-a lungul anilor în varii domenii, printre care o fabrică de producţie a sticlei, în domeniul vinului, în transport şi apoi în bere. Şi asta în ciuda faptului că din vânzarea berii Azuga către Ursus Breweries ar fi putut trăi liniştită. Conform unor estimări, valoarea tranzacţiei s-a plasat la 10 milioane de euro. Vânzarea Azuga, povesteşte ea, a fost făcută într-un moment bun, "pentru că în domeniul berii concurenţa este foarte aspră şi o companie mică nu poate lupta cu multinaţionalele", explică franc Violeta Moraru. Pe piaţa berii, de altfel, spuma este luată de trei companii care deţin peste 60% din vânzări: Ursus (filiala locală a SabMiller), Heineken şi Bergenbier (fosta InBev). Banii obţinuţi din vânzarea berii nu se odihnesc însă în depozite bancare, iar una din ţintele de investiţii era, de mai multă vreme, apa minerală.

Valerii Moraru şi Violeta Moraru au vândut în anul 2009 businessul cu bere Azuga către Ursus, liderul pieţei de bere. Ulterior tranzacţiei Ursus a închis fabrica de la Azuga şi a închiriat utilajele din fabrică familiei Moraru, unde aceasta produce apa Perla Harghitei, plată şi carbogazoasă. Anul trecut, Violeta Moraru declara că vânzările bune din prima parte a anului, care s-au plasat peste estimări, au impulsionat planurile pentru lansarea sucurilor.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-violeta-moraru-azuga-waters-10699204
10699204
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.