Cele mai puternice femei din România: Ilinca Rusescu, Ariston Thermo România

Autor: Ioana Matei Postat la 20 mai 2013 709 afişări

Ilinca Rusescu este director de marketing al Ariston Thermo România de la începutul anului 2009, ocupând anterior funcţia de trade marketing specialist în cadrul aceleiaşi companii.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

În trecut, ea a mai lucrat şi pentru Robert Bosch, o altă companie de pe piaţa de centrale termice. Deţine un master în marketing internaţional. „Atunci când mi-am ales drumul în viaţa profesională, mi-am cântărit opţiunile destul de atent. M-am detaşat de formarea umanistă pe care o regăsisem în familie, orientându-mă totuşi către acel domeniu economic care împleteşte pragmatismul afacerilor cu creativitatea necesară în gestionarea unei mărci", spune Ilinca Rusescu. Ea mărturiseşte că pe parcursul carierei a avut de înfruntat mai multe momente dificile şi că a stat cu „sufletul la gură„ în legătură cu succesul mai multor proiecte. Una dintre cele mai dificile perioade de-a lungul carierei sale a fost 2009. Criza economică a influenţat puternic piaţa locală de centrale termice de apartament, segment important în cadrul businessului Ariston Thermo România.

„Toate deciziile de business şi implicit investiţiile de marketing au fost atent cântărite încercând să obţinem un maximum de efect fără a ne putea permite investiţii majore„, spune Ilinca Rusescu. Un alt moment dificil, dar pe care în acelaşi timp îl consideră ofertant pentru cariera sa, a fost modelarea unei noi strategii de poziţionare şi comunicare pentru marca Ariston pe piaţa românească în 2011. „Pe termen lung, mi-aş dori să am tot aceeaşi şansă ca până acum încât să mă pot confrunta cu situaţii şi proiecte complexe care să mă ajute să-mi testez limitele şi capacităţile„, conchide Ilinca Rusescu.


Cea mai bogată femeie din România

Cele mai puternice femei din România: Dorothy Constantin, High Fashion Concept (Victoria 46, Day & Night, Petit's, The Code)

Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România

Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living

Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter

Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-ilinca-rusescu-ariston-thermo-romania-10889034
10889034
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.