Are 30 de ani şi este responsabil de performanţa comercială a companiei care vinde primul smartwatch românesc

Postat la 15 noiembrie 2016 476 afişări

Are 30 de ani şi este responsabil de performanţa comercială a companiei care vinde primul smartwatch românesc

Cu zece ani de experienţă în industria de servicii financiare, retail, online marketing şi comerţ online, Rareş Florea deţine funcţia de director comercial în cadrul Vector Watch pentru Europa Centrală şi de Est.

Absolvent al Universităţii Bucureşti, Facultatea de Administraţie Publică, Rareş Florea a intrat în contact cu mediul de afaceri internaţional încă de la primul loc de muncă, gestionând pentru echipele din care a făcut parte relaţia comercială cu parteneri strategici din Europa Centrală şi de Est.

Şi-a consolidat ascensiunea profesională ocupând poziţii în cadrul mai multor companii, precum Bancpost sau Groupon România, supervizând relaţia de business cu partenerii internaţionali. În 2012 s-a alăturat Upstream, unul dintre principalii furnizori de soluţii de mobile marketing, cu o prezenţă puternică în peste 40 de ţări, în calitate de director de achiziţii. Între anii 2012 şi 2015, Rareş Florea a ocupat poziţia de online sales manager în cadrul PayU România, cel mai important procesator de plăţi online din România.

În iunie 2015 s-a alăturat Vector Watch, fiind responsabil de performanţa comercială a companiei în România şi Europa Centrală şi de Sud-Est, supervizând totodată şi implementarea activităţilor de marketing şi de vânzări ale companiei. În puţinul timp liber, este un jucător împătimit de baschet, câştigând premii importante în cei peste 15 ani de activitate ca jucător semiprofesionist.

„Cred cu tărie că acelaşi principii sănătoase se aplică şi în viaţă, şi în afaceri. Acasă, familia şi momentele frumoase petrecute alături de cei dragi înseamnă totul pentru mine. Iar în viaţa profesională mă bazez pe trei factori importanţi: echipa, deschiderea şi păstrarea promisiunilor date. În fiecare zi, îmi propun să respect trei legi importante. Încep cu cel mai important criteriu într-un departament comercial: relaţia cu clienţii vine pe primul loc. Întotdeauna. Promisiunile făcute trebuie onorate, căci un client fericit poate deschide drumul către alţii. În schimb, unul nefericit înseamnă pierderea unor oportunităţi şi pătarea reputaţiei. La fel de important este şi factorul câştig. În tot ceea ce faci, trebuie să te asiguri că toată lumea este mulţumită: noi, partenerii nostri şi clienţii amândurora. Şi nu în ultimul rând, o activitate întreprinsă cu o atitudine pozitivă face diferenţa“, spune Rareş Florea.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Năvodari, un adevărat pol imobiliar în România. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.