Provident Financial România: Ema, aplicaţia de chatbot pentru performanţă şi resurse umane

Postat la 20 ianuarie 2022 252 afişări

Provident Financial România: Ema, aplicaţia de chatbot pentru performanţă şi resurse umane

Ema este un chatbot, o aplicaţie pentru îmbunătăţirea accesibilităţii la date şi informaţii, care vine în sprijinul gestionării performanţei şi proceselor administrative de resurse umane, special creată pentru reprezentanţii de vânzări. Pin intermediul chatbotului, ei îşi pot verifica propriii indicatori de performanţă şi pot avea acces la documentele relevante pentru activitatea lor. 

Descrierea inovaţiei:

Ema este o soluţie 100% automatizată, care le permite celor aproximativ 1.400 de angajaţi ai companiei să îşi verifice în timp real indicatorii de performanţă şi să descopere ce ar trebui să prioritizeze pentru a-şi atinge obiectivele. De asemenea, fără să fie necesară interacţiunea umană (care se traduce, de obicei, printr-un timp de răspuns mai mare şi chiar prin erori umane), angajaţii au acces la informaţii precum numărul de zile de concediu disponibile, pot vedea fluturaşul de salariu sau pot plasa diferite cereri (precum cereri de concediu sau pentru diferite adeverinţe). Aplicaţia de chatbot Ema a fost dezvoltată pe baza feedbackului primit de la echipele de vânzări, de o echipă care cuprinde 20 de oameni din majoritatea departamentelor din companie. Procesul de creare a fost coordonat de Oana Neguţ, innovation manager la Provident, iar Cristina Negoiţă, din sales and service performance, a fost cea care a gestionat implementarea în teren.

Elementul de noutate:

Graţie acestei inovaţii, întregul proces de verificare a indicatorilor de performanţă, dar şi a informaţiilor personale de HR este automatizat, întreaga echipă economiseşte timp. Informaţiile necesare sunt disponibile mult mai repede, fără efort, iar angajaţii îşi pot planifica mai bine activităţile şi îşi pot aloca eficient resursele, astfel încât să îşi îmbunătăţească performanţa.

Efectele inovaţiei:

Ema le oferă angajaţilor mai multă flexibilitate, deoarece acest instrument le oferă acces la informaţiile de care au nevoie oricând, 24/24, facilitând, în acelaşi timp, procesul de rezolvare a sarcinilor administrative. Astfel, colegii din echipele de vânzări au acces la informaţii despre performanţa lor, targeturi şi bonusurile pe care le vor primi. În plus, această aplicaţie contribuie la eliminarea cantităţii de hârtie necesară anterior pentru aceste demersuri şi asigură rapiditate pentru soluţionarea oricărei astfel de cereri.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.