CashClub: Platformă de cashback online şi offline cu integrare multi-layer de economisire
Companie: CashClub
Cu peste 70.000 de utilizatori şi o reţea de 1.200 de magazine partenere, start-up-ul românesc CashClub vrea să ducă cashbackul din online în magazinele fizice, aducând experienţa de economisire „oriunde şi oricând”. Compania caută acum o finanţare de minimum 500.000 de euro pentru extinderea în Europa şi pentru lansarea soluţiei sale inovatoare de cashback offline, vizând pieţe precum Bulgaria, Polonia şi Republica Moldova.
Descrierea inovaţiei:
CashClub le permite utilizatorilor să primească înapoi un procent din valoarea cumpărăturilor online realizate la parteneri, accesând platforma prin website, extensie de browser sau aplicaţie mobilă. Spre deosebire de alte soluţii, CashClub oferă trei straturi de economisire simultan: comparator de preţuri, cashback şi coduri de reducere. „Utilizatorii pot folosi trei metode de economisire la orice achiziţie: aleg magazinul prin comparatorul de preţuri, primesc cashback şi aplică un cod de reducere pentru reducerea instant. Cele trei layere sunt diferenţiatorul nostru principal”, explică Alexandru Foaie, fondator şi CEO. Pe segmentul B2B, platforma funcţionează ca un instrument de loializare pentru companii mari, bănci şi furnizori de beneficii extrasalariale.
Prin parteneriate cu Edenred şi UpRomania, CashClub ajunge indirect la încă 2 milioane de consumatori, pe lângă utilizatorii proprii.
Elementul de noutate
CashClub pregăteşte extinderea experienţei cashback şi pentru cumpărăturile offline. „Dezvoltăm o soluţie nouă de cashback offline – pentru plăţi la retaileri, benzinării, oriunde facem cumpărături frecvent. Analizăm două variante: fie prin QR code scanat direct în aplicaţia noastră, fie printr-un parteneriat cu un fintech sau o bancă, astfel încât să primeşti cashbackul aproape pe loc”, detaliază Alexandru Foaie. Modelul de business este transparent: soluţia este gratuită pentru utilizatori, iar magazinele plătesc un comision pe vânzare, din care 70–80% este returnat sub formă de cashback.
Efecte şi impact
• 70.000 de utilizatori activi în România
• Reţea de 1.200 de magazine partenere (fashion, beauty, cărţi, farmacii, IT&C, produse pentru animale)
• Dezvoltare B2B cu parteneri precum Edenred şi UpRomania, acoperind indirect încă 2 milioane de consumatori
• 120.000 euro investiţi până acum, exclusiv din fondurile fondatorilor şi profit reinvestit
• Planuri de extindere: Bulgaria, Polonia, Republica Moldova, ulterior toate ţările europene şi global
• Finanţare vizată: între 500.000 şi 1 milion de euro prin equity crowdfunding pe SeedBlink, cu discuţii active şi pe zona de angel investing
„Am mers pe varianta de crowdfunding şi pentru că utilizatorii noştri sunt ataşaţi de brand şi soluţie şi pot deveni investitori sau microinvestitori. Interesant este că mulţi dintre ei s-au arătat deja interesaţi să devină angel investors”, spune fondatorul CashClub.
NUMĂR DE ANGAJAŢI: ~15
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro












