Ciupit de molii sau ros de şoareci?

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 13 august 2017 164 afişări

Cândva, găurile din haine nu erau un motiv de mândrie, cel care le purta fiind considerat neîngrijit. Astăzi însă, articolele vestimentare cu găuri sau rupturi sunt considerate a spune despre cel care le poartă că este lipsit de griji şi are un spirit aventuros, iar diverse firme se străduiesc să-i îmbrace pe cei care nu vor să arate ca scoşi din cutie.

Ciupit de molii sau ros de şoareci?

Compania MadeWorn, scrie Wall Street Journal, produce tricouri care par să fi fost purtate cel puţin o dată pe săptămână în ultimii douăzeci de ani, după ce sunt supuse unui proces de frecare cu glaspapir, spălare de multe ori şi uscare la soare.

Pentru relele tratamente aplicate articolelor vestimentare, fie ele tricouri, rochii, geci sau blugi sunt cunoscute şi firma britanică Topshop ori companiile americane BPD Washhouse, Pam & Gela şi Re/done sau cea franceză IRO, ale căror produse sunt promovate cu descrieri ca ”uşor ros [de şoareci]“, ”ciupit de molii“, ”rupt“, ”deşirat“ ori ”zdrenţuit“, toate recunoscând că e destul de greu să produci ceva cu aspect uzat care să poată fi totuşi purtat ceva vreme.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Pentru ce se îndatorează România. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.