Managerul responsabil de toate magazinele din staţiile MOL

Autor: Ioana Matei Postat la 23 august 2017 834 afişări

Printre responsabilităţile pe care Ildikó Muscalu le are în rolul de senior shop & sales manager al MOL România se află dezvoltarea activităţii magazinelor din staţiile MOL, precum şi elaborarea strategiei de achiziţii şi promovare, în concordanţă cu obiectivele companiei şi poziţionarea brandului MOL. Echipa de shop pe care o coordonează este formată din patru manageri de categorie şi trei asistenţi; rolul său implică şi coordonarea activităţilor zilnice de management al categoriilor, merchandising, vânzare şi promovare.

Managerul responsabil de toate magazinele din staţiile MOL

Muscalu şi-a început cariera în funcţia de asistent marketing la MOL România în 2002 şi a avut un parcurs ascendent în companie, trecând prin roluri precum area sales, retail product & sales manager, până la funcţia actuală, pe care o ocupă din septembrie 2015. Spune că rolul de shop manager implică numeroase responsabilităţi, odată cu care apar, inevitabil, şi momente dificile, în care obţinerea informaţiilor şi luarea deciziilor în timp util sunt foarte importante. „Din acest punct de vedere, consider că experienţa este cel mai bun antrenor pentru succes. Am ajuns cumva dependentă de «adrenalina» acestor procese.” De asemenea, ea subliniază că un alt aspect, foarte important şi nu întotdeauna uşor de realizat, acela de a reuşi, în calitate de coordonator al unei echipe, transmiterea energiei şi pasiunii către colegi. „În acest context, din perspectiva mea, succesul se bazează pe feedback constructiv şi pasiune pentru ceea ce fac.” Muscalu nu se opreşte asupra unei singure reuşite din parcursul profesional, ci precizează: „Fiecare cifră din vânzări care este cu plus înseamnă o reuşită pentru mine. Fiecare proiect dus la bun sfârşit, în termenul stabilit, înseamnă o reuşită”.

Ildikó Muscalu a absolvit Facultatea de Geografie la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca (1998-2003), Marketingul şi Afacerile Economice Internaţionale la Universitatea Spiru Haret din Bucureşti (2005-2008), precum şi un program masteral în managementul şi marketingul operaţiunilor Logistice, la Universitatea Spiru Haret din Bucureşti (2008-2010).

ILDIKÓ MUSCALU

38 DE ANI

SENIOR SHOP & SALES MANAGER, MOL ROMÂNIA

CIFRA DE AFACERI ÎN 2016: 4,7 MLD. LEI   /   PROFIT NET ÎN 2016: 153 MIL. LEI

NUMĂR DE ANGAJAŢI: 213

Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 12-a ediţie.


Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Pentru ce se îndatorează România. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.