Astra Rail Industries investeşte 10 mil. euro în următorul an şi reporneşte producţia vagoanelor de marfă în România

Autor: Ioana Mihai Postat la 12 iulie 2012 344 afişări

Astra Rail Industries SRL anunţă preluarea principalelor active specifice producţiei de vagoane de marfă şi material rulant de la fabricile Astra Vagoane Marfa Arad, Meva Drobeta Turnu Severin şi Romvag Caracal. Aceasta este prima investiţie făcută în România de către investitorul privat german Thomas Manns, care a fost activ în Europa de Est în ultimii zece ani în mai multe domenii de business, inclusiv cel al camioanelor şi remorcilor.

Cu o capacitate anuală combinată de până la 5000 de vagoane de marfă de diferite tipuri, şi cu hale de producţie ce acoperă o suprafaţă însumată de 357.000 mp, Astra Rail Industries devine fabricantul de material rulant feroviar cu cea mai mare capacitate potenţială de producţie din Europa. Această preluare declanşează procesul de recuperare a unui grup industrial. Următoarele etape de dezvoltare vor urmări menţinerea standardelor fabricii Astra Vagoane Marfa şi îmbunătăţirea calităţii produselor pentru a satisface cerinţele celor mai exigenţi clienţi. Scopul este de a readuce acest grup industrial în poziţia unui furnizor esenţial şi de încredere pentru piaţa internaţională, pe termen lung.

Thomas Manns administrează Astra Rail Industries împreună cu o echipă germano-română de manageri experimentaţi, formată din CEO-ul companiei, Bernd Böse, şi COO-ul Fulger Popescu. Bernd Böse are o experienţă de 30 de ani în industria producătoare de camioane şi remorci. A deţinut poziţii de management în companii din Germania, Rusia şi alte ţări, şi are mai mulţi ani de experienţă în businessul din România. Fulger Popescu are o experienţă de peste 30 de ani în producţia de material rulant feroviar, dobândită la fabrici din România precum Meva Drobeta Turnu Severin şi Astra Vagoane Marfa Arad.

Astra Rail Industries va reuni procesele de producţie din Arad, Caracal şi Drobeta Turnu Severin sub un management unic, integrat. Sediul companiei se află la Arad, care va fi centrul deciziilor operaţionale şi executive pentru toate cele trei unităţi de producţie. Astra Rail Industries are în vedere investiţii imediate şi pe termen lung în echipamente, în calitatea produselor şi în design. Investiţiile iniţiale vor fi de până la 10 milioane de euro în primele 12 luni, pentru a ridica toate fabricile la standarde occidentale de calitate. Acestea se adaugă la investiţiile în noi echipamente de procesare realizate la toate cele trei fabrici în ultimii cinci ani.

"în ultima perioadă, clienţii ezitau să plaseze comenzi, din cauza stării de insolvenţă în care s-a aflat compania. Dar acum există un sentiment se încredere, şi clienţii au inceput deja să ne contacteze. Compania este gata să preia comenzi şi să beneficieze de revenirea care se simte pe piaţa internaţională," a declarat Bernd Bose, CEO Astra Rail Industries.

Principala piaţă de distribuţie a companiei este Europa, dar în curând Astra Rail Industries va începe să fie prezentă pe pieţe noi, precum Rusia sau Orientul Mijlociu.Astra Rail Industries are în total 1500 de angajaţi şi va continua să facă recrutări în perioada următoare. Cel puţin 200 de noi angajaţi se vor alătura companiei în viitorul apropiat, cei mai mulţi dintre aceştia la fabrica din Drobeta Turnu Severin. Preluarea activelor de producţie feroviară de către Astra Rail Industries a început în octombrie 2011 şi s-a încheiat la începutul lui iulie 2012. S-a dovedit a fi una dintre cele mai complexe tranzacţii realizate în aceeaşi perioadă pe piaţa romanească a fuziunilor şi achiziţiilor.

Procesul de preluare a acoperit mai multe jurisdicţii şi a fost realizat cu asistenţa oferită de: Muşat & Asociaţii, România; CMS Germania, Olanda, Elveţia şi Marea Britanie; Ensight Management Consulting, România.

Unităţile de producţie ale Astra Rail Industries

Arad, România.

Producţie de vagoane de marfă şi boghiuri.

Fabrica din Arad şi-a început producţia în 1891. în cei peste 100 de ani de activitate a produs în principal material rulant, vagoane de marfă, de pasageri şi locomotive. De la înfiinţare, fabrica din Arad a produs peste un sfert de milion de de vagoane pe care le-a exportat în peste 35 de ţări din întreaga lume. Prin dezvoltări succesive, retehnologizări şi modernizarea liniilor de producţie, fabrica şi-a extins gama de produse, astfel încât în prezent unitatea din Arad poate produce majoritatea tipurilor de vagoane de marfă şi boghiuri de tip Y în halele sale, care acoperă o suprafaţă de 150,000 m².

Drobeta Turnu Severin, România

Producţie de vagoane de marfă, mentenanţă şi reabilitare

Fabrica a fost înfiinţată în 1882 şi a reprezentat un nume tradiţional în industria feroviară timp de peste 126 de ani. Halele de producţie ale acestei fabrici acoperă aproximativ 93,000 m² . Gama de produse include majoritatea tipurilor de vagoane, care sunt fabricate în concordanţă cu standardele locale şi VPI.

Caracal, România

Producţie de vagoane de marfă şi boghiuri, mentenanţă şi reabilitare

Fabrica a fost deschisă în 1973, a fost unul din cei mai mari producători de vagoane de marfă din lume şi a exportat produse în special în Europa de Est. în perioada să de vârf, fabrica avea 5.000 de angajaţi care lucrau în trei schimburi şi produceau 5.500 de vagoane pe an. Din 1973, fabrica a produs peste 70.000 vagoane noi, din care 50.000 au fost exportate în spaţiul fostei Uniuni Sovietice, în Franţa, Cehia, Slovacia, Hungaria s.a.m.d. Suprafaţa acoperită a fabricii este de de 114.000m².

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
investeşte,
vagoane,
marfă,
România
/analize/transporturi/astra-rail-industries-investeste-10-mil-euro-in-urmatorul-an-si-reporneste-productia-vagoanelor-de-marfa-in-romania-9853121
9853121
comments powered by Disqus
Biroul în vremuri de pandemie Biroul în vremuri  de pandemie

Twitter a anunţat săptămâna trecută că angajaţii companiei pot să lucreze de acasă pentru totdeauna, în timp ce angajaţii Google şi Facebook vor adopta regimul de telemuncă până în 2021. Situaţia este una în care se regăsesc angajaţi de peste tot din lume - indiferent că obişnuiau să meargă la birou în clădirea Chrysler din New York, în Burj Khalifa din Dubai sau în SkyTower din Bucureşti. După două luni de work from home, ne întrebăm cu toţii, indiferent de localizarea geografică: mai avem nevoie de birouri? Cum vor arăta acestea la întoarcere?

vezi continuarea
ZF.ro
O nouă descoperire alarmantă: Suprafaţa care ar trebui să te protejeze, unde coronavirusul rezistă până la 4 zile O nouă descoperire alarmantă: Suprafaţa care ar trebui să te protejeze, unde coronavirusul rezistă până la 4 zile
ULTIMĂ ORĂ. Întorsătură de situaţie: TRAGEDIA modelului suedez. ANUNŢUL care dă totul peste cap
Mediafax
Orban anunţă că de astăzi se dau amenzi MARI celor care nu vor respecta legea. Cine va fi penalizat şi care sunt sumele Orban anunţă că de astăzi se dau amenzi MARI celor care nu vor respecta legea. Cine va fi penalizat şi care sunt sumele
VIDEO Poliţiştii cu căşti de supraveghere ne vor identifica şi ne vor lua temperatura din mers. Se întâmplă deja în China, Dubai şi Italia
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Experimentul electoral a început. Ordonanța care răstoarnă logica alegerilor a intrat în linie dreaptă Experimentul electoral a început. Ordonanța care răstoarnă logica alegerilor a intrat în linie dreaptă
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Degetul erect COMENTARIU Valeriu Suhan Degetul erect
COMENTARIU Valeriu Şuhan: N-a scăpat nici doctorul Arafat...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.