Manualul Apei

Postat la 05 noiembrie 2021 54 afişări

Apa Nova

Motivaţie: „Manualul Apei” a venit în întâmpinarea părinţilor, profesorilor, dar mai ales a elevilor, în contextul actual, care a schimbat modul în care privim şi accesăm educaţia, în care oamenii au înţeles că internetul este şi un mijloc de învăţare, nu doar divertisment, iar platformele digitale şi materialele online de învăţare au devenit suporturi principale de transmitere a cunoştinţelor, explică Ramona Dumitru, director de comunicare & public affairs la Apa Nova.


Descrierea proiectului: Apa Nova a lansat în perioada 27 octombrie 2020 – 14 decembrie 2020 programul pentru copii „Manualul Apei” – o platformă educaţională online, cu patru lecţii video interactive despre traseul pe care îl parcurge apa de la râu până la robinet şi despre procesele de captare, tratare şi distribuţie.

Proiectul a fost dezvoltat şi lansat de către Apa Nova în jurul principiilor conceptului revoluţionar edutainment, având în minte elevii care pot astfel să înveţe cu ajutorul materialelor interactive, adăugând şi elemente de gamification, prin care s-a urmărit răsplătirea atenţiei dedicate actului învăţării. În această manieră, compania a reuşit crearea uneia dintre cele mai de succes platforme de acest gen, destinate elevilor cu vârste cuprinse între 8 şi 12 ani. Pentru o experienţă a învăţării cât mai uşoară, „Manualul Apei” a luat forma unei poveşti, ce a avut ca punct de reper oraşul Nova, o exemplificare a unui oraş din lumea reală, însă cu similitudini aparţinând lumii basmelor.

Fiecare lecţie a avut o tematică specifică, prezentată de un ghid, un personaj imaginar pe nume Tip, care le-a făcut cunoştinţă utilizatorilor cu universul apei. La finalul fiecărei lecţii, utilizatorii şi-au putut testa cunoştinţele dobândite printr-un test online, calificându-se astfel pentru tragerea la sorţi, unde au câştigat premii atractive. „Manualul Apei” a avut o componentă educativă, care i-a învăţat pe micii utilizatori să aprecieze şi să înţeleagă mai bine cât de valoroasă este apa în viaţa noastră, precum şi una interactivă care i-a încurajat să participe la un concurs de testare şi aprofundare a cunoştinţelor.


Rezultate: Platforma online s-a bucurat de un real succes, atât în rândul copiilor, cât şi în rândul profesorilor şi adulţilor, pagina fiind vizualizată de peste 8.100 de ori în perioada menţionată de către audienţa vizată. Peste 50% dintre utilizatorii câştigaţi în campania de media au vizitat secţiunea „Manualul Apei” din site şi au interacţionat cu campania. În total, aproape 3.000 de utilizatori au vizitat secţiunea în 4.000 de sesiuni totale şi au petrecut peste 1 minut în interacţiunea cu campania.


Ramona Dumitru, director de comunicare & Public Affairs la Apa Nova

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.