LIVE: CELE MAI RESPONSABILE COMPANII DIN ROM NIA: CUM RĂSPUNZI NEVOILOR PREZENTULUI FĂRĂ SĂ LE COMPROMIŢI PE CELE ALE VIITORULUI.

Cartea de reţete „Nestlé for Healthier Kids”

Postat la 02 noiembrie 2021 27 afişări

Nestlé România

Motivaţie: Iniţiativa globală „Nestlé for Healthier Kids” a fost creată pentru a uni toate eforturile Nestlé care susţin părinţii şi tutorii să crească copii mai sănătoşi, de la activităţi de cercetare şi formulare a produselor până la servicii de educaţie şi nutriţie inovatoare pentru un stil de viaţă sănătos. În România, aceste eforturi se concretizează prin parteneriatele cu mişcarea naţională „Şi eu trăiesc sănătos - SETS”, iniţiată de Fundaţia PRAIS şi programul „Traista cu sănătate”, iniţiat de prof. dr. Veronica Mocanu. În anul 2021, Nestlé şi-a reconfirmat angajamentul de a îmbunătăţi calitatea vieţii oamenilor din întreaga lume şi de a contribui la un viitor mai sănătos prin lansarea primei cărţi de reţete sănătoase realizate de părinţi pentru părinţi în cadrul iniţiativei „Nestlé for Healthier Kids”. Ingredientul secret al alimentaţiei copiilor este exemplul părinţilor şi al familiei. Dacă în familie se mănâncă sănătos, într-o atmosferă liniştită şi plină de dragoste, copiii vor mânca şi ei sănătos, consideră reprezentanţii companiei, adăugând că „o relaţie sănătoasă cu mâncarea trebuie dezvoltată din copilărie”.

Cartea de reţete „Nestlé for Healthier Kids”, realizată cu aportul mai multor părinţi şi chefi, îşi propune să le arate părinţilor cât de uşor pot pregăti mâncăruri echilibrate nutriţional alături de copiii lor, implicându-i în tot procesul, de la achiziţionarea ingredientelor şi până la spălatul vaselor după masă. „Nutriţia echilibrată la orice vârstă este definită prin trei elemente fundamentale: varietate, aport caloric adecvat şi o distribuţie corectă a macronutrienţilor în meniul zilnic. După vârsta de 1 an, copiii pot participa la mesele în familie, pot să mănânce la aceeaşi masă împreună cu părinţii. Astfel, copiii dobândesc o relaţie sănătoasă cu mâncarea, iar părinţii trebuie să le fie exemplu”, spun reprezentanţii businessului. Potrivit lor, nevoile nutriţionale ale copiilor variază mult în funcţie de vârsta acestora şi stadiul de dezvoltare. „Creşterea accelerată a copiilor în primii ani de viaţă trebuie susţinută cu o alimentaţie adecvată atât caloric, cât şi nutritiv. Având în vedere că nevoile copiilor evoluează odată cu ei, urmând câţiva paşi simpli, se poate stabili un plan nutriţional adaptat vârstei: evaluarea statusului nutriţional, stabilirea necesarului caloric în funcţie de vârstă, asigurarea varietăţii în alimentaţie şi stabilirea porţiilor.”


Descrierea proiectului: Cartea de reţete „Nestlé for Healthier Kids” cuprinde reţetele chefilor şi food bloggerilor chef Sorin Bontea, chef Ştefan Popescu, Greta Apostol şi Larisa Sferle, care sunt la rândul lor şi părinţi, reţetele unor părinţi din comunităţile acestora, precum şi

56 de reţete ale comunităţii de părinţi din mişcarea naţională ,,Şi eu trăiesc sănătos! – SETS”,  program inclus sub umbrela iniţiativei „Nestlé for Healthier Kids”. Fiecare reţetă este bine structurată şi uşor de urmat chiar şi de către cei care au mai puţină experinţă în bucătărie, are valorile şi recomandările nutriţionale. Toate reţetele din carte sunt simple, tradiţionale şi uşor de gătit cu ingrediente locale, sunt echilibrate respectând toate categoriile de nutrienţi (carbohidraţi, grăsimi, proteine), şi sunt realizate de către părinţi români pentru gusturi româneşti. Cartea de reţete ,,Nestlé for Healthier Kids” poate fi descărcată gratuit de pe site-ul www.nestle.ro.


Rezultate: În 2020, în România, iniţiativele „Nestlé for Healthier Kids” au ajuns la peste 80.000 de copii şi 2 milioane de părinţi, cadre didactice şi public larg, atât prin programele educaţionale prin care promovează o alimentaţie echilibrată şi un stil de viaţă sănătos, cât şi prin eforturile de inovare şi reformulare a produselor Nestlé, cu scopul de a reduce cantităţile de zaharuri adăugate, sare şi grăsimi saturate. În cadrul campaniilor de comunicare a proiectelor „NutriPorţia” şi „International Chefs’ Day”, Nestlé a ajuns cu mesajele educaţionale la peste 2 milioane de persoane, majoritatea părinţi.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.