Monica Iavorschi, Kärcher România: Puterea ca şi abilitate de a mobiliza oamenii şi a face să se mişte lucrurile, îmbrăcată într-o haină umană şi cu o doză mare de empatie are şansa să devină o forţă motrice energizantă care încheagă echipe şi inspiră oamenii

Postat la 27 octombrie 2022 141 afişări

Cifră de afaceri (2020): 23 mil. euro

Număr de angajaţi: +100


CARTE DE VIZITĂ

• A preluat funcţia actuală în vara anului 2019;

• Anterior, a fost International Marketing Director al Arçelik Group, potrivit informaţiilor disponibile pe profilul său de LinkedIn;

• Înainte de a se alătura echipei Arçelik Group a activat aproape 14 ani în compania Arctic, unde a avansat din rolul de Marketing Manager până în funcţia de Managing Director;

• A urmat Academia de Studii Economice din Bucureşti, unde a absolvit un MBA în marketing, şi şi-a completat educaţia cu un curs de Strateging Marketing Management la Stanford University şi un curs de Disruptive Strategy urmat la Harvard Business School Online, potrivit aceleiaşi surse.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.