Emil Dan, CTO, TEILOR

Postat la 05 septembrie 2022 106 afişări

1. Cum aţi defini transformarea digitală în domeniul dumneavoastră de activitate?

Pentru TEILOR, transformarea digitală nu presupune doar adopţia tehnologiilor la zi, creşterea eficienţei operaţionale, optimizarea proceselor de business, ci, în mod special, zona de inovare şi îmbunătăţirea continuă a experienţei pe care o au clienţii în relaţia cu compania, consilierii şi produsele. Zona de „Customer Experience” digitalizată şi la îndemâna clienţilor este noul câmp de luptă pentru fidelizarea acestora şi este un canal cheie obligatoriu pentru orice brand.

2. Cum a stimulat pandemia digitalizarea în cazul companiei pe care o reprezentaţi?

TEILOR avea deja în desfăşurare anumite acţiuni cu concentrare pe transformarea digitală atunci când pandemia s-a instaurat. Pandemia în sine nu a făcut altceva decât să sublinieze încă o dată importanţa digitalizarii şi nevoia de inovaţie şi accelerare a acesteia.

3. Cum poate deveni digitalizarea un factor de diferenţiere, un avantaj competitiv, în domeniul în care activaţi?

Digitalizarea şi optimizarea proceselor, a toolurilor utilizate, a experienţei şi a zonei de „best-practice” are drept consecinţă nu doar optimizarea costurilor, cât şi oferirea unei experienţe finale unice pentru client, de cele mai multe ori incomensurabilă, dar în egală măsură un factor diferenţiator în cota de piaţă.


Experienţă: Emil Dan are peste 17 ani cu roluri în IT management atât în calitate de lider, cât şi cu experienţă din punct de vedere tehnic şi business în soluţii de ERP, infrastructură IT, virtualizare, cloud computing, disaster recovery şi Business Continuity Plan, mapare şi digitalizare procese de business, workflow management, securitate şi GDPR, achiziţii şi logistică, bussiness intelligence.

Domeniile pe care se concentrează în prezent: Consolidarea şi optimizarea noului ERP, consolidarea cu sistemele ERP/POS utilizate pe plan internaţional, automatizarea proceselor de business, implementarea BI şi KPI consolidaţi, cu orientare pe optimizarea stocurilor, dezvoltarea in-house de aplicaţii care să optimizeze/digitalizeze atât zona de admin din reţeaua de magazine, cât şi operaţiunile corelate cu vânzarea, PIM şi CRM.


4. Care sunt cele mai importante proiecte digitale în care v-aţi implicat şi ce investiţii au fost direcţionate în acest sens?

Toate proiectele TEILOR sunt foarte bine integrate şi interdependente, cu fluxuri ce se întrepătrund în ERP, internaţionalizare, e-commerce, Bussiness Process & Workflow Management, CRM, PIM şi multe alte sisteme de tip middle layer. Cu toate acestea, fundaţia pe care am început procesul de digitalizare rămâne ERP-ul în jurul căruia am construit atât aplicaţii de mobil utilizate in-house, cât şi aplicaţii expuse către client ce oferă atât o zonă de digitalizare acord GDPR, înrolare în Clubul TEILOR şi expunere nivel de membru, trasabilitate achiziţii anterioare şi status service etc.

5. Care sunt top 3 obiective pe care vi le-aţi propus prin prisma digitalizării pentru compania pe care o reprezentaţi?

• Oferirea unei experienţe unice atât în offline cât şi în online;

• Transformarea businessului cu focus pe omnichannel;

• Consolidarea şi integrarea proceselor şi sistemelor din internaţional.

6. Care sunt provocările pe care le întâmpinaţi când vine vorba despre transformarea digitală?

Dacă la început provocările au fost parţial din sfera rezistenţei la schimbare, astăzi provocarea cea mai mare este nevoia de scurtare a timpilor de implementare, nevoie pe care o gestionăm odată prin creşterea echipelor şi aducerea de noi resurse cu experienţă şi bune practici deja dovedite, precum şi selecţia strategică a partenerilor la care apelăm pentru susţinere şi implementare, acolo unde este nevoie să scalăm rapid.

*Potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Emil Dan,
CTO,
TEILOR

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.