CSR 2021: L'Oréal for the Future - Până în 2030, compania vrea să folosească doar maşini hibride

Postat la 25 decembrie 2021 45 afişări

L'Oréal România- L'Oréal for the Future

Motivaţie: Compania L'Oréal este conştientă de nevoia de a răspunde provocărilor de mediu şi, fiind o companie industrială, a decis că abordarea impactului asupra mediului a întregului proces de fabricaţie reprezintă primul pas. Programul „L'Oréal for the Future” cuprinde cele două dimensiuni a ceea ce înseamnă responsabilitatea pentru L'Oréal: transformarea activităţilor companiei pentru a reduce amprenta asupra mediului şi contribuţia la soluţionarea provocărilor cu care se confruntă lumea. Cu noul program de sustenabilitate, L'Oréal doreşte să arate modul în care companiile pot face parte din soluţionarea celor mai presante provocări de mediu şi sociale.

Descrierea proiectului: În cadrul proiectului global „L'Oréal for the Future”, grupul L'Oréal a lansat un set de obiective ambiţioase de sustenabilitate pentru anul 2030, bazate pe trei piloni strategici: transformarea activităţii companiei pentru respectarea limitelor planetare, implicarea întregului ecosistem de afaceri în acest demers, contribuţia la rezolvarea celor mai urgente nevoi ale planetei şi societăţii. Planul „L'Oréal For the Future” are ţinte măsurabile, concrete şi un plan de acţiune complex, pe 10 ani. Fiind un program de transformare şi nu un proiect punctual, rezultatele generate vor fi de durată, cu un impact puternic asupra mediului şi a comunităţilor. Pentru a contribui la transformarea globală a grupului într-un mod cu impact şi relevanţă locală, L'Oréal România a ales trei direcţii principale de acţiune: aer de calitate, un mediu mai curat, comunităţi informate şi sprijinite. Pornind de la strategia globală a grupului, L'Oréal a gândit un plan de acţiune pentru România, după ce a realizat două tipuri de analiză: un studiu naţional despre percepţia românilor asupra acţiunilor de CSR şi sustenabilitate şi monitorizarea conversaţiilor şi preocupărilor din societate despre sustenabilitate şi alte subiecte apropiate, pentru completarea concluziilor studiului. Alături de resursele oferite de grup, acestea sunt cele care au condus la cele trei direcţii strategice alese pentru L'Oréal România, dar şi cele care se află la baza tuturor acţiunilor L'Oréal din următorii 10 ani.

Rezultate: Până în 2030 compania estimează că 100% din flota auto va avea modele auto hibrid şi hibrid uşor, transportul intern va fi optimizat pentru a reduce emisiile de CO2, 100% dintre locaţiile L'Oréal România vor funcţiona cu energie regenerabilă şi întreaga emisie de gaze cu efect de seră va fi redusă cu 50% pe produs finit vs. 2016, aceste rezultate traducându-se printr-un aer mai curat. Pentru un mediu mai curat, deşeurile din locaţii vor fi sortate, tratate şi reciclate în proporţie de 100%, toate ambalajele produselor vor fi din plastic reciclabil sau de origine biologică, soluţiile de transport vor fi sustenabile şi va fi redus consumul de apă, precum şi producţia de materiale publicitare. În ceea ce priveşte ajutorul acordat comunităţilor, brandurile companiei vor sprijini iniţiativele de mediu iar fundaţia L’Oréal va oferi finanţare asociaţiilor care sprijină femeile vulnerabile.

Proiectu „ L'Oréal for the Future” face parte din anuarul Business MAGAZIN CSR 2021 - Cele mai responsabile companii din România. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.