BRAND STORY. Ştii că merită. O promisiune făcută cu şi pentru responsabilitate: faţă de clienţi, angajaţi, de viaţă şi spaţiul în care trăim
În luna septembrie, Lidl şi-a schimbat sloganul, în demersul de a alinia şi la nivel lingvistic promisiunea brandului în toate ţările Lidl: Ştii că merită.
„Ştii că merită. înseamnă o promisiune: pentru clienţi, pentru angajaţi, pentru parteneri şi pentru mediu. În fiecare zi, alegem să punem oamenii pe primul loc, oferindu-le produse sustenabile, de înaltă calitate, la preţuri accesibile, şi creând experienţe care inspiră încredere şi siguranţă. Lucrăm împreună cu echipa şi partenerii noştri pentru a aduce un impact pozitiv în comunităţile în care trăim şi pentru a proteja resursele planetei: reducem risipa alimentară, inovăm ambalajele, diminuăm plasticul şi ne preocupăm de bunăstarea oamenilor şi animalelor. Ştii că merită. înseamnă a preţui cu adevărat ceea ce contează în viaţă: momentele simple, siguranţa şi încrederea, dar şi puterea de a transforma visurile de zi cu zi şi speranţele în realitate. Este angajamentul nostru faţă de oameni şi mediu şi vorbeşte despre ceea ce contează cu adevărat: să adaugi valoare în vieţile celor din jur. Reflectăm aceste valori - accesibilitate şi calitate în produsele noastre responsabile: o parte tot mai mare din gama noastră include produse eco-friendly, bio sau plant-based, cu standarde clare de trasabilitate şi bunăstare a animalelor.
Ştii că merită. se reflectă în contribuţia noastră la lupta anti-risipă alimentară prin optimizarea stocului de produse, preţuri anti-risipă la raft şi un tool dedicat pentru inventar, dar şi în iniţiativele ce vizează şi comunitatea: un parteneriat pe termen lung cu Reţeaua Băncilor pentru Alimente, idei de reţete pentru clienţi, ba chiar şi o campanie media 360 despre evitarea risipei alimentare prin verificarea frigiderului înainte de a pleca la cumpărături. Ca parte din strategia noastră de a fi alături de oameni zi de zi şi de a aduce valoare adăugată în comunităţi şi în familii prin acţiunile noastre, donăm către programe care răspund la cele mai urgente nevoi ale societăţii româneşti: educaţia, sănătatea şi protejarea mediului. De exemplu, în ultimii 9 ani, am donat peste 93,5 milioane de lei către proiecte educaţionale desfăşurate pe tot parcursul şcolar – de la creşă şi grădiniţă, până la liceu. Alături de 12 ONG-uri partenere, am oferit un sprijin direct pentru mai bine de 320.000 de copii şi cadre didactice, iar impactul acestor programe a ajuns la peste 2 milioane de beneficiari indirecţi – elevi, profesori şi părinţi – confirmând astfel că viitorul unei ţări începe în şcoală. Ştim că merită să ne gândim astăzi la ziua de mâine şi să construim un viitor mai bun, zi de zi, prin fiecare decizie pe care o luăm”, Maria Mihai, Head of Corporate Affairs, Lidl România.
„Ca să ne păstrăm şi să ne creştem echipa, ne uităm deopotrivă la oportunitatea de a atrage noi talente, dar şi la modalităţile prin care să rămânem relevanţi pentru colegii noştri. Odată cu noul nostru slogan, Ştii că merită., promisiunea noastră către toţi colegii din Lidl, dar şi către candidaţi devine şi mai clară şi vine în sprijinul eforturilor noastre de recrutare şi de retenţie. Ca retailer, activăm într-o industrie unde, pentru majoritatea rolurilor din zona operaţională, valoarea salariului poate face diferenţa pentru un candidat. Ne propunem să rămânem retailerul alimentar cu cel mai bun pachet de compensaţii şi beneficii din piaţă şi facem investiţii constante în acest sens, însă acest lucru e doar o parte din ambiţia noastră de a fi cel mai bun angajator, cu tot ce avem de oferit colegilor noştri – de la stabilitatea jobului, la beneficiile adaptate nevoilor lor, la sprijinul real pentru dezvoltarea lor, la bunăstarea echipei pe toate planurile. Investim constant în dezvoltarea colegilor noştri, iar acest lucru influenţează puternic brandul şi comunicarea noastră de angajator – le oferim angajaţilor oportunităţi de avansare şi susţinerea de care au nevoie pentru a creşte, acest lucru fiind unul dintre cele mai importante atribute care ne fac atractivi pentru noii colegi. Pentru a ne asigura că rămânem relevanţi pentru toate categoriile de colegi, ne conectăm constant cu ei şi luăm feedback continuu prin diverse instrumente, de la survey-uri interne şi analiza reputaţiei noastre în rândul colegilor noştri, la feedback primit de la colegi către Persons of Trust, până la cel primit prin aplicaţia de comunicare internă, We Are Lidl. Nu mai este o noutate pentru nimeni că piaţa de retail este o piaţă dinamică şi ne bucurăm că la Lidl fluctuaţia este sub media pieţei. Oamenii caută din ce în ce mai mult stabilitate – e o tendinţă remarcată şi în rândul colegilor noştri. Stabilitatea, unul dintre cele mai relevante atribute ale sustenabilităţii, este şi ea unul dintre pilonii noştri principali în construirea strategiei de resurse umane şi unul dintre motivele pentru care un job la Lidl ştii că merită”, Ionela Sulugiuc, Chief People Officer, membru în boardul companiei.

Ionela Sulugiuc, Chief People Officer, board member, Lidl România

Maria Mihai, Head of Corporate Affairs, Lidl România
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













