Vânzările Carrefour România au crescut
Grupul francez Carrefour, prezent în România cu trei formate de magazine - hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate, a înregistrat anul trecut pe piaţa românească vânzări de 986 milioane euro, fără TVA, cu 3% mai mari faţă de valoarea din 2011.
Carrefour România s-a axat anul trecut în principal pe deschiderea de supermarketuri Market, respectiv a 21 de unităţi noi, dar şi de magazine de proximitate Express, în colaborare cu reţeaua Angst - 16 spaţii.
Anul trecut, compania a pus lacătul pe hipermarketul din Arad, ca urmare a închiderii centrului comercial Armonia Shopping Center. La finele anului trecut, retailerul opera 108 magazine, dintre care 24 de hipermarketuri Carrefour, 65 de supermarketuri Market şi 19 magazine Express.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro