Ryanair acuzata ca isi “batjocoreste” clientii cu un comision de cinci lire sterline
Directorul Biroului pentru Afaceri Corecte (OFT) acuza compania aeriana Ryanair de comportament “in afara spiritului legii” din cauza taxelor pe care le aplica.
John Fingleton, director executiv al OFT, a condamnat compania pentru comsioanele suplimentare care se percep la achizitionarea online a biletelor de calatorie. Acesta a criticat compania pentru adaugarea unor taxe la plata biletelor chiar si pentru frecvent utilizatul card de debit Visa Electron, taxat cu cinci lire sterline in plus la fiecare tranzactie.
De la 1 ianuarie 2010, singura metoda pentru evitarea platii unui astfel de comision este folosirea unei carti de credit MasterCard.
Cititi mai multe in The Guardian.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













