Ryanair acuzata ca isi “batjocoreste” clientii cu un comision de cinci lire sterline

Postat la 05 ianuarie 2010 33 afişări

Directorul Biroului pentru Afaceri Corecte (OFT) acuza compania aeriana Ryanair de comportament “in afara spiritului legii” din cauza taxelor pe care le aplica.

John Fingleton, director executiv al OFT, a condamnat compania pentru comsioanele suplimentare care se percep la achizitionarea online a biletelor de calatorie. Acesta a criticat compania pentru adaugarea unor taxe la plata biletelor chiar si pentru frecvent utilizatul card de debit Visa Electron, taxat cu cinci lire sterline in plus la fiecare tranzactie.

De la 1 ianuarie 2010, singura metoda pentru evitarea platii unui astfel de comision este folosirea unei carti de credit MasterCard.

Cititi mai multe in The Guardian.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
aviatie,
transporturi,
Ryanair,
comision,
bilete,
taxe
/actualitate/ryanair-acuzata-ca-isi-batjocoreste-clientii-cu-un-comision-de-cinci-lire-sterline-5265033
5265033
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.