Plus 20% în 2012

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 13 februarie 2013 58 afişări

Lemet, unul dintre cei mai importanţi producători de mobilă la nivel naţional, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproape 210 milioane de lei, în creştere cu peste 20 procente faţă de anul precedent.

Unul din factorii care au susţinut această creştere a fost extinderea permanentă a reţelei de magazine LEM'S, urmărind dezvoltarea de spaţii tot mai mari, în centre comerciale noi. În prezent reţeaua a ajuns la un număr de peste 100 locaţii, iar suprafaţa totală de retail, la nivelul întregii ţări, depăşeşte 65.000 de mp.

"Factorul care a susţinut evoluţia pozitivă în 2012, dincolo de extinderea reţelei de magazine, a fost lansarea continuă de noi produse. În 2012 am inaugurat 12 magazine în zone precum Suceava, Călăraşi, Vâlcea, Ploieşti sau Bucureşti, toate având suprafeţe de peste 800 de mp, investiţii care s-au cifrat la aproximativ 5,4 mil lei. Investiţiile de anul trecut din reţeaua LEM'S, alături de cele îndreptate căre fabrica Lemet au făcut ca la sfârşitul anului trecut să avem un business cu peste 20 procente mai mare decât cel din 2011", declară Alexandru Rizea, directorul general al Lemet.

Investiţiile demarate în 2011 şi finalizate în 2012 în scopul măririi flexibilităţii fabricii de la Brebu s-au ridicat la 34 milioane de lei.

Spaţiile mai mari ale magazinelor LEM'S au fost acoperite de noi produse, prin extinderea gamei de produse premium, dar şi prin adăugarea de alte produse precum gamele de saltele, paturi şi canapele. Un exemplu de creştere pe zona premium este cel a mobilierului de bucătărie Gazelle, produs care a devenit lider de vânzări în reţea, graţie celor 3500 unităţi achiziţonate de români la un preţ mediu de peste 5000 de lei. Unul din argumentele vânzărilor bune pentru această bucătărie premium este că este concepută şi produsă în România, după o analiză amănunţită a nevoilor standard ale românilor.

Magazinele de mobilă ale Lemet operează sub brandul LEM'S şi sunt amenajate la acelaşi standard calitativ în toate judeţele ţării.

Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEM'S pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEM'S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, magazinele fiind amenajate în toate judeţele ţării la acelaşi standard. Atât în fabrica Lemet cât şi în reţeaua LEM'S activează peste 1.250 de angajaţi.

Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 30.000 mp. Capacitatea actuală de prelucrare a Lemet este de aproximativ 1.200.000 de metri pătraţi de PAL pe an, pe poarta fabricii ieşind anual peste 360.000 de module de mobilă. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Lemet,
producători,
mobilă
/actualitate/plus-20-in-2012-10560087
10560087
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.