Cât câştigă, de fapt, angajaţii de la Lidl: ce arată anunţurile oficiale şi comentariile angajaţilor

Autor: Ioana Matei Postat la 14 decembrie 2025 221 afişări

Cât câştigă, de fapt, angajaţii de la Lidl: ce arată anunţurile oficiale şi comentariile angajaţilor

Retailerul german Lidl oferă pachete salariale considerate competitive în piaţa de retail din România, incluzând nu doar salariul de bază, ci şi tichete de masă, bonusuri şi sporuri. Compania caută, în prezent, 90 de angajaţi, potrivit datelor de pe site-ul platformei şi este implicată într-o campanie de recrutare în care salariul este transparent, parte din anunţele afişate chiar şi stradal. 

Astfel, în anunţurile oficiale de recrutare pentru roluri precum lucrător în magazin sau depozit, Lidl România raportează un venit mediu brut lunar de aproximativ 7.350 lei, care include salariul brut de bază, tichetele de masă, bonusurile şi sporurile aferente normei de lucru specificate.  Conform unor informaţii non-oficiale colectate de angajaţi şi publicate pe undelucram.ro, salariul lunar net pentru un angajat cu experienţă poate ajunge în jurul a 6.000 lei net, cu bonusuri şi tichete incluse, ceea ce corespunde unui pachet brut mai mare.

Pentru context, salariul minim brut pe economie în România în 2025 este de 4.050 lei, conform datelor oficiale privind salariul minim stabilit de Guvern. Salariile din retail variază mult, iar cifrele raportate pentru Lidl sunt adesea peste nivelul minim sau media pentru sectorul comerţului, ceea ce îl face unul dintre angajatorii mai competitivi din domeniu.

Potrivit unui interviu BUSINESS Magazin realizat în octombrie, retailul alimentar din Europa traversează transformări accelerate, însă, potrivit lui Alberto Chueca, CEO al Lidl România, ei şi-au propus să continue investiţiile semnificative pe piaţa locală. „Investiţiile Lidl România înseamnă creştere sustenabilă şi investiţii în oameni. Până în 2030 vom deschide 200 de magazine, vom continua să susţinem zeci de mii de locuri de muncă şi să aducem valoare pentru oameni. Dincolo de cifre, viitorul nostru este despre oameni şi încredere”, spune Alberto Chueca. Această direcţie este întărită de campania internaţională „Lidl. Ştii că merită.”, implementată în toate cele 31 de ţări în care grupul este prezent. „Prin această campanie transmitem angajamentul nostru de a oferi clienţilor calitate şi preţ corect, dar şi recunoaşterea a ceea ce contează cu adevărat în viaţă: siguranţă, încredere şi posibilitatea de a-ţi transforma visurile în realitate.”

România are un rol esenţial în această strategie de lungă durată. „România este şi rămâne o piaţă strategică pentru Lidl, bazată pe un echilibru solid între forţa unei strategii globale şi o abordare locală agilă. Beneficiem de expertiza şi puterea de cumpărare a Lidl la nivel european, dar succesul nostru se bazează pe capacitatea echipei locale de a înţelege piaţa şi de a găsi soluţii adaptate clienţilor români.” În ochii lui Alberto Chueca, consumatorul român este matur, atent şi curios. „Românii sunt mai atenţi la raportul calitate–preţ, dar şi la experienţele pe care le trăiesc. Sunt din ce în ce mai informaţi şi mai conştienţi de alegerile pe care le fac. Iar noi ne propunem să oferim exact asta: valoare adăugată în viaţa lor, zi de zi.”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
angajati,
castigare,
comentarii,
salariu,
bonusuri

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.