McDonald's renunţă la clovn! Ce a dus la decizia de a-l lăsa în umbră pe Ronald McDonald

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 13 octombrie 2016 1923 afişări

McDonald's renunţă la clovn! Ce a dus la decizia de a-l lăsa în umbră pe Ronald McDonald

McDonald's a decis să îl retragă din lumina reflectoarelor pe Ronald McDonald, celebrul personaj care serveşte pe post de mascotă a lanţului de restaurante. Decizia, spun reprezentanţii companiei, vine ca urmare a numărului tot mai mare de persoane care s-au plâns că au văzut "clovni înfricoşători" pe străzi.

Compania nu a oferit detalii despre noul program de apariţii al lui Ronald McDonald, dar pare evident că acestea vor fi din ce în ce mai sporadice.

Prima plângere legată de clovnii de pe străzi s-a înregistrat în luna august, în Carolina de Sud, când mai multe persoane au chemat poliţia. S-a dovedit, în cele din urmă, că era vorba de câţiva tineri îmbrăcaţi pentru o petrecere; dar numărul plângerilor a crescut în mod constant, determinând chiar şi pe cei de la Casa Albă să exprime o poziţie vis-a-vis de problemă.

Experţii spun că fenomenul ar putea fi cauzat de o condiţie numită "coulrofobie", cunoscută publicului mai ales datorită nuvelei "It" semnată de Stephen King. Evident, transformarea nuvelei într-un film nu a ajutat prea mult.

Mathew Lorber, directorul Institutului pentru Psihiatria Copiiilor şi Adolescenţilor, este de părere că social media amplifică teama oamenilor. El spune că aceasta ar putea duce la atacuri de panică şi chiar traume pe termen lung.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.