Marco Hössl, CEO / Kaufland România: "Ca la fotbal, un golgheter poate da goluri pentru că acesta este rolul lui, însă dacă ar şi pasa din când în când, echipa per ansamblu ar înscrie chiar mai multe goluri. Noi, la Kaufland, vrem să luăm campionatul în fiecare an"

Autor: Ioana Matei Postat la 17 decembrie 2018 288 afişări

Marco Hössl, CEO / Kaufland România: "Ca la fotbal, un golgheter poate da goluri pentru că acesta este rolul lui, însă dacă ar şi pasa din când în când, echipa per ansamblu ar înscrie chiar mai multe goluri. Noi, la Kaufland, vrem să luăm campionatul în fiecare an"

Carte de vizită

¶ Conduce operaţiunile locale ale Kaufland din 2015

¶ Lucrează pentru grupul Schwarz, proprietarul Kaufland, de peste zece ani

¶ Şi-a început cariera la o filială Lidl din Berlin şi a avansat treptat în carieră lucrând în Germania şi Austria

¶ Este căsătorit, are doi copii şi s-a mutat cu familia în România, unde spune că se simte ca acasă

¶ Kaufland este liderul comerţului local, cu afaceri ce au ajuns anul trecut la

10,09 miliarde de lei 

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Ieşim din criza Covid. Ce fac românii după 15 mai. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.