Luxemburghezii de la Skiptrans caută 70 de şoferi pentru transportul rutier de mărfuri. În România există circa 300.000-310.000 de şoferi cu atestat profesional, iar angajatorii din domeniul transporturilor se confruntă cu un deficit acut de personal

Autor: Laurentiu Cotu Postat la 05 martie 2020 70 afişări

Skiptrans, membră a Jost Group, companie internaţională de transport situată în Luxemburg şi Belgia, are disponibile în prezent 70 de locuri de muncă pentru conducători auto pentru transport rutier de mărfuri, potrivit AJOFM (Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă) Cluj.

Luxemburghezii de la Skiptrans caută 70 de şoferi pentru transportul rutier de mărfuri. În România există circa 300.000-310.000 de şoferi cu atestat profesional, iar angajatorii din domeniul transporturilor se confruntă cu un deficit acut de personal

Skiptrans, membră a Jost Group, companie internaţională de transport situată în Luxemburg şi Belgia, are disponibile în prezent 70 de locuri de muncă pentru conducători auto pentru transport rutier de mărfuri, potrivit AJOFM (Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă) Cluj. Candidaţii trebuie să aibă minimum şcoala profesională, iar contractul se va încheia pe perioadă nedeterminată, potrivit AJOFM Cluj.Skiptrans operează transport naţional şi inter­naţional de marfă pentru industria alimentară, textilă, chi­mică, industria construcţiilor, a lemnului, oţelului şi a deşeurilor. Compania a fost înfiinţată în anul 2007 la Cluj-Napoca şi este membră a Jost Group, companie inter­naţională de transport situată în Luxemburg şi Bel­gia.

Skiptrans a realizat în 2018 o cifră de afaceri de 285,6 mil. lei (61,4 mil. euro), în creştere cu 39,5% faţă de anul anterior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a avut în 2018 un profit net de 13,6 mil. lei (2,9 mil. euro), mai mare cu peste 12% faţă de anul precedent, conform datelor publice. Skiptrans a încheiat anul 2018 cu un număr mediu de 751 de angajaţi, potrivit mfinanţe.ro.

În România există circa 300.000-310.000 de şoferi cu atestate profesionale, iar angajatorii din domeniul transporturilor se confruntă cu un deficit acut de personal, potrivit unor informaţii primite anterior de la Uniunea Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR). Veniturile unui şofer de camion pot ajunge la peste 2.200 de euro net pe lună, potrivit UNTRR.

În prezent, 90% din transportul rutier extern este realizat de firmele româneşti în spaţiul comunitar, în timp ce doar 10% este către spaţiul extracomunitar. Conform datelor Eurostat, transportul intracomunitar operat de transportatorii români (în tone) a fost în creştere începând cu anul 2008 şi s-a dublat în perioada 2012-2013.

O piaţă de 5-6 mld. euro

Piaţa transporturilor rutiere de marfă este formată din 1.350 de firme, dintre care există aproximativ 100 de firme care au o flotă de peste 100 de camioane, 150 de firme cu flotă între 50 şi 99 de camioane şi peste 2.300 de firme cu flotă între 10 şi 49 de camioane - restul fiind reprezentat de transportatori mici operând 1-10 camioane, potrivit datelor Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR). Piaţa transporturilor rutiere de mărfuri se ridică la circa 5-6 mld. euro, potrivit datelor din piaţă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
soferi,
transport,
marfuri,
rutier,
romania
Ce se va întâmpla cu cea mai tânără generaţie de angajaţi din România în contextul generat de coronavirus Ce se va întâmpla cu cea mai tânără generaţie de angajaţi din România în contextul generat de coronavirus

Dacă cele cinci generaţii contemporane născute înainte de 1995 au trecut deja printr-o serie de evenimente mondiale care le-au schimbat mentalitatea, comportamentul de consum şi mai ales viitorul, pentru membrii Generaţiei Z (1995-2010) schimbările aduse de actuala criză globală reprezintă o noutate pe toate planurile.

vezi continuarea
ZF.ro
Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj, îl are pe rotweillerul Rex. „Rotweiller este o rasă inteligentă, puternică, de pază, dar şi de companie, şi am ştiut că este rasa care mi se potriveşte cel mai bine" Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj, îl are pe rotweillerul Rex. „Rotweiller este o rasă inteligentă, puternică, de pază, dar şi de companie, şi am ştiut că este rasa care mi se potriveşte cel mai bine"
ULTIMĂ ORĂ. Ce se întâmplă între China şi România? Beijingul a provocat României cel mai mare DEFICIT. Dezvăluiri despre dependenţa faţă de chinezi
Mediafax
Ce amendă riscă Ludovic Orban, după ce a fumat în biroul său Ce amendă riscă Ludovic Orban, după ce a fumat în biroul său
Povestea de film a lui Oase şi Aţă, barbugii urmăriţi pentru omor. Cum au fost găsiţi de poliţişti
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură
PSD, ALDE şi Pro România, tot mai aproape de o alianţă electorală
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Medicii, eroi pan' la bani... Sporurile promise de stat nu prea pot fi platite COMENTARIU Valeriu Suhan Medicii, eroi pan' la bani... Sporurile promise de stat nu prea pot fi platite
COMENTARIU Valeriu Suhan Rau e sa fii prost...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.