Lidl mai dă o lovitură concurenţei. Retailerul lasează un produs cu care poate să ajungă numărul unu în România

Autor: Andra Stroe Postat la 01 octombrie 2020 37070 afişări

Lidl mai dă o lovitură concurenţei. Retailerul lasează un produs cu care poate să ajungă numărul unu în România

Lidl lansează aplicaţia mobilă Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului în România. Lidl Plus include un card digital de fidelitate, iar printre avantajele oferite se numără accesul exclusiv la oferte speciale şi promoţii săptămânale pentru produse, precum şi centralizarea bonurilor şi a istoricului digital al cumpărăturilor. Aplicaţia poate fi descărcată gratuit din magazinele Google Play şi AppStore.

„În centrul aplicaţiei stă cardul de fidelitate digital Lidl Plus, pe care utilizatorii trebuie să îl scaneze la casa de marcat pentru a beneficia de ofertele exclusive ale programului de loialitate. Acestea sunt înnoite săptămânal şi includ: oferte, care iau forma unor reduceri şi promoţii de care clienţii pot beneficia prin scanarea cardului digital, înainte de efectuarea plăţii; cupoane, prin intermediul cărora clienţii au acces la promoţii, reduceri procentuale sau preţuri speciale aplicate pe cantitatea de produse achiziţionate, şi taloane răzuibile, care pot ascunde premii, precum cupoane de reducere cu valabilitate limitată la diverse categorii de produse”, explică reprezentanţii companiei.

Aplicaţia oferă, de asemenea, şi opţiuni digitale prin care clienţii îşi pot organiza eficient vizita în magazin şi monitoriza bugetele alocate cumpărăturilor: istoricul cumpărăturilor, funcţie prin care clienţii au acces la istoricul bonurilor de cumpărături în format digital, în care sunt afişate toate beneficiile Lidl Plus folosite, astfel încât să poată contoriza economiile realizate într-o anumită perioadă de timp prin folosirea aplicaţiei, şi broşuri digitale cu ofertele Lidl, clienţii având astfel acces la cataloagele săptămânale, prin intermediul cărora pot vedea ce produse şi oferte sunt disponibile în magazinele Lidl din ţară.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lidl,
aplicatie,
lansare

ALEPH STORY: BEST OF. România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană şi pe locul 128 în lume la educaţie financiară

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.