Innoship, startup-ul tech ce oferă soluţii de livrare rapidă pentru companii din industria de retail şi ecommerce, semnează cu Leroy Merlin

Autor: Alexandra Cepăreanu Postat la 20 octombrie 2020 90 afişări

Innoship, startup-ul tech ce oferă soluţii de livrare rapidă pentru companii din industria de retail şi ecommerce, semnează cu Leroy Merlin

Startup-ul tech Innoship, ce oferă soluţii de livrare rapidă pentru companiile din industria de retail şi ecommerce, semnează un parteneriat cu retailerul francez Leroy Merlin, potrivit unui comunicat de presă. Astfel, începând cu luna noiembrie, Innoship va gestiona livrarea comenzilor din cele 18 magazine Leroy Merlin, cât şi comenzile online.

„Am avut două motive de bucurie când am finalizat semnarea parteneriatului cu Leroy Merlin. Primul este că am reuşit să ne unim forţele cu retailerul care ocupă locul doi în industria de bricolaj (...). Al doilea motiv este că am găsit în Leroy Merlin un partener care înţelege importanţa experienţei oferită clienţilor,” a spus Daniel Nicolae, CEO şi co-fondator Innoship.

Soluţiile Innoship îşi propun să eficientizeze costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% şi să crească  performanţa de livrare cu până la 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcţie de criteriile selectate de retailer în platformă.

De asemenea, startup-ul tech a dezvoltat şi o soluţie de tip SaaS (software as a service) care permite companiilor din industria de retail şi ecommerce să administreze eficient propriile contracte de curierat şi multiplele opţiuni de livrare prin intermediul unor algoritmi de machine learning.

Compania înfiinţată anul trecut are în plan să devină cel mai mare agregator pentru opţiuni de livrare din Europa Centrală şi de Est.

La începutul lui 2020, Innoship a implementat soluţia pentru primii săi clienţi, ajungând astăzi la peste 20.000 de comenzi gestionate zilnic. Pe lângă, Leroy Merlin, platforma gestionează interacţiunile cu serviciile de curierat pentru clienţi precum: Miniprix, Zapatos, B-mall.ro, Kalapod, OLX, Depanero, Network One Distribution, Dentstore, Oralix, Topline, Xpertbeauty.ro, Arco Expert, Algernon, Green-Future.ro, Mezoni.ro, Generalmotor, Elefant, Studio Moderna şi alţii.

Retailerul francez de bricolaj, Leroy Merlin deţine în prezent 18 magazine în România. Compania şi-a majorat cifra de afaceri de pe plan local cu 21% în 2019 faţă de anul precedent, ajungând la un nu­măr de anga­jaţi de peste 2.500. LEROY MERLIN deţine magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara şi Oradea.

Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin, cu 18 magazine în România, şi-a majorat cifra de afaceri de pe plan local cu 21% în 2019 faţă de anul precedent, businessul situându-se astfel la 1,9 miliarde de lei. În cadrul companiei lucrează peste 2.500 de angajaţi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
solutii,
livrare,
adaptare,
piata

ALEPH STORY: Unul din doi angajaţi din România vrea să îşi schimbe locul de muncă. O discuţie cu Adelina Mihai, jurnalist şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.