H&M a depăşit pragul de 100 mil. euro după trei ani în România

Postat la 31 ianuarie 2014 40 afişări

Gigantul suedez de modă H&M, cu afaceri de 17 mld. euro la nivel mondial, a trecut în România pragul de 100 de milioane de euro la circa trei ani de la intrarea pe piaţă. Compania a reuşit în 2013 să deschidă nouă magazine şi să îşi majoreze businessul cu peste 40% într-o perioadă în care consumul a bătut pasul pe loc.

H&M a depăşit pragul de 100 mil. euro după trei ani în România

 Suedezii devin astfel primul brand de modă care atinge pragul de 100 de milioane de euro vânzări în România la o reţea de 28 de magazine. Principalul său competitor, Zara - parte a grupului spaniol Inidtex, liderul pieţei locale - nu şi-a publicat încă oficial datele financiare aferente anului 2013.

Într-o perioadă în care brandurile internaţionale în frunte cu H&M se extind agresiv, multe branduri locale, sufocate, trag obloanele sau intră în insolvenţă, un exemplu în acest caz fiind House of Art, brand intrat în insolvenţă din 2012, la propria cerere.

Citiţi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/h-m-a-depasit-pragul-de-100-mil-euro-dupa-trei-ani-in-romania-11997891
11997891
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.