Florin Talpeş, CEO şi fondator al Bitdefender: Am avut însă şansa unei competiţii mai mici, a multor pieţe la început de drum
Florin Talpeş, CEO şi fondator al Bitdefender, afirmă că, la începutul activităţii sale antreprenoriale, a avut însă şansa unei competiţii mai mici, a multor pieţe la început de drum şi astfel a avut mai mult timp.
Florin Talpeş, CEO şi fondator al Bitdefender, afirmă că, la începutul activităţii sale antreprenoriale, a avut însă şansa unei competiţii mai mici, a multor pieţe la început de drum şi astfel a avut mai mult timp.
„Am avut şansa unei competiţii mai mici, a multor pieţe la început de drum, mediu care ne-a permis să învăţăm într-un timp mai lung. Astăzi nu mai ai acest lux”, a declarat Florin Talpeş pentru revista Business Magazin.
Florin Talpeş a pornit pe calea antreprenoriatului încă din 1990, când a pus bazele Softwin, compania mamă a Bitdefender, alături de soţia sa, Măriuca Talpeş. Primul produs propriu creat a fost Antivirus Expert, dezvoltat în 1995. După şase ani a fondat Bitdefender, unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti hi-tech la nivel internaţional. Anul trecut, compania a ajuns la venituri de peste 617 milioane de lei, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.
”Când noi am început, nu am luat cărţi de referinţă în business/marketing (care existau în Vest dar nu prea erau cunoscute în România), nici nu am fost la cursuri în afara României. De aceea, traseul nostru a fost mai lung, învăţarea s-a produs mai încet şi cred că şi dezvoltarea întreprinderilor nu a fost acolo unde ar fie putut să fie”, a adăugat Florin Talpeş.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













