Dăncilă critică Opoziţia: Exportarea mesajelor alarmiste în afara ţării nu fac bine României

Postat la 03 aprilie 2018 31 afişări

Premierul Viorica Dăncilă i-a criticat, marţi, la „Ora prim-ministrului”, pe liderii Opoziţiei, în plenul Parlamentului, afirmând că exportarea mesajelor alarmiste în afara ţării nu fac bine României şi că scenariile alarmante ale adversarilor politici nu s-au adeverit.

”Esenţial este să înţelegem ceea ce s-a făcut pentru oameni, să renunţăm la discursul politic şi să ne gândim dacă acest lucru aduce un plus de imagine sau face bine României sau românilor. Programul de guvernare al PSD a avut parte de la început de o respingere automată din partea adversarilor partidului pe care îl reprezint. Acesta este adevărul. În cursul anului 2017 adversarii PSD au pus la bătaie un discurs alarmist pentru a contesta acest program care, vă spun foarte sincer, nu a făcut bine României. Este nevoie de mai multă responsabilitate. Atunci când aceste mesaje sunt exportate în afara ţării cui folosesc românilor, României? În niciun caz. Deci, deşi în decursul timpului au existat divergenţe majore între politicile economice ale PSD şi ale PNL, niciodată până acum nu s-a ajuns la o asemenea radicalizare a discursului public. Creşterea economică din 2017 şi modul responsabil în care guvernul PSD a folosit-o au demonstrat viabilitatea programului de guvernare al PSD şi capacitatea PSD-ALDE de a realiza o bună guvernare”, a declarat Viorica Dăncilă în plenul Parlamentului.