Cum vor arăta spaţiile de muncă după pandemia de COVID-19: Spaţiile de muncă sunt mai importante decât oricând în timp ce intrăm în cel mai competitiv mediu de business din istoria recentă

Autor: Ramona Cornea Postat la 12 iunie 2020 112 afişări

Spaţiile de muncă de după pan­demia de COVID-19 sunt foarte importante în această perioadă când companiile intră în cel mai competitiv mediu de business din istoria recentă, crede Ilinca Popescu, regional sales manager Central Europe în cadrul Steelcase Inc, jucător din industria mobilierului de birou.

Cum vor arăta spaţiile de muncă după pandemia de COVID-19: Spaţiile de muncă sunt mai importante decât oricând în timp ce intrăm în cel mai competitiv mediu de business din istoria recentă

„După luni de zile în care am trăit prin canale online, circa 80% dintre angajaţi vor să aibă opţiunea de a se întoarce la birou.“

Spaţiile de muncă de după pan­demia de COVID-19 sunt foarte importante în această perioadă când companiile intră în cel mai competitiv mediu de business din istoria recentă, crede Ilinca Popescu, regional sales manager Central Europe în cadrul Steelcase Inc, jucător din industria mobilierului de birou.

„Este important să ne amintim de ce am construit spaţiile de muncă. Astfel, motivul a fost pentru a sprijini metode noi de a munci, de a avea acces la un nivel înalt de interacţiune pentru a fi mai creativi, inovativi şi agili, dar şi pentru a crea culturi şi a atrage talente. Aceste lucruri sunt mai importante decât oricând în timp ce intrăm într-un cel mai competitiv mediu de business din istoria recentă“, a declarat Ilinca Popescu în cadrul conferinţei „Designing the Post-COVID Workplace (Our opportunity to make the office even better)“, organizată de Asociaţia Business Service Leaders.

Ilinca Popescu spune că circa 80% dintre angajaţi vor să aibă opţiunea de a se întoarce la birou în această perioadă.

„Realitatea este că putem munci de acasă cu un anumit nivel de eficienţă. Ne putem întâlni prin platforme precum Zoom, putem rămâne în legătură cu colegii şi putem să ne îndeplinim sarcinile pentru a putea munci. Putem, dar nu este cea mai bună idee. După luni de zile în care am trăit prin canale online, conform mai multor studii, circa 80% dintre angajaţi vor să aibă opţiunea de a se întoarce la birou“, spune ea.

Managerul afirmă că majoritatea companiilor nu erau pregătite pentru munca de acasă la o scară atât de mare în perioada aceasta.

„Este normal să existe îngrijorări pentru că realitatea este că majoritatea organizaţiilor nu erau pregătite pentru o migrarea la o asemenea scară către munca de acasă. Această criză a împins pe toată lumea într-un experiment în masă de a munci de acasă“.

Există trei prejudecăţi comune care ne alimentează iluzia că munca de acasă este mai bună pentru toată lumea, adaugă ea.

„Prima prejudecată este că te costă mai puţin ca angajaţii tăi să muncească de acasă. Este adevărat că eliminarea costului imobiliar ar putea fi o economie importantă, dar sunt şi alte costuri pe care ar trebui să le iei în considerare înainte să îi trimiţi pe toţi să muncească de acasă. Realitatea este că munca de acasă nu este posibilă pentru toată lumea, iar unii ar putea să îşi dea demisia. A doua prejudecată este că oamenii sunt la fel sau mai productivi când muncesc de acasă decât la birou, dar depinde cum defineşti productivitatea. A treia prejudecată este că oamenii care muncesc de acasă au multe beneficii. Realitatea este că întâlnirile virtuale sunt multe mai obositoare decât cele faţă în faţă“, explică managerul.

Andrei Angelescu, manager of A&D Department în cadrul companiei Corporate Office Solutions, spune că perioada aceasta este una de adaptare pentru toată lumea, angajaţi şi angajatori.

„Există foarte multe concepţii eronate despre ce se întâmplă în acest moment. Nimeni nu ştie exact ce se întâmplă acum, nu există o reţetă în acest moment, această este o perioadă de adaptare. Ideea nu este să dărâmăm spaţiul de birouri cu totul, ci să intervenim gradual, să oferim spaţii potrivite angajaţilor în această perioadă“, a spus el în cadrul aceluiaşi eveniment.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
munca,
spatii,
business,
important,
istoria recenta
Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
VIDEO. Mii de oameni au participat la o „petrecere de adio” pentru coronavirus. Unde s-a întâmplat VIDEO. Mii de oameni au participat la o „petrecere de adio” pentru coronavirus. Unde s-a întâmplat
1 IULIE. Măsurile de relaxare au fost amânate. Care sunt noile prevederi şi în ce condiţii pot fi închise terasele
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.