Citibank lanseaza un card de credit cu o oferta agresiva de reduceri si facilitati

Autor: Crenguta Nicolae Postat la 23 noiembrie 2010 355 afişări

Citibank Romania a lansat Citi Value Card, un card de credit adresat clientilor cu venituri lunare de peste 1.000 de lei, prin care ofera o serie de beneficii atat pentru cumparaturile facute in supermarketuri, restaurante sau magazine de imbracaminte si electronice, cat si pentru cele facute in magazinele partenere ale bancii.

Adrian Vlase, directorul departamentului Carduri la Citibank Romania, a explicat ca, in primul rand, cardul permite restituirea catre posesor, in primele 90 de zile de la emiterea cardului, a 5% (impozabil) din sumele cheltuite in orice supermarket sau hipermarket, magazin de imbracaminte si incaltaminte, benzinarie, restaurant sau cinematograf care accepta plata cu cardul. Dupa 90 de zile, clientul primeste inapoi 2% din suma, restituirea fiind evidentiata in extrasul de cont lunar. Suma maxima pe care o poate primi inapoi lunar clientul este de 300 de lei brut.

In al doilea rand, clientul primeste reduceri intre 5% si 30% pentru cumparaturile la comerciantii parteneri cu Citibank (Sony Center, Egoist, Cellini, Domo, La Femme, City Grill, Caru cu Bere, Mango etc), aici mecanismul fiind similar cu cel al celorlalte carduri emise de banci care au programe de parteneriat cu magazine, restaurante sau centre de fitness.

Alte beneficii oferite sunt vizitele gratuite la un numar de 17 muzee din Romania, impreuna cu doi prieteni sau membri ai familiei, precum si garantia extinsa cu un an pentru produsele electronice cumparate cu Citi Value Card. In plus, clientii beneficiaza de servicii precum alerte prin SMS sau e-mail privind fiecare plata efectuata, posibilitatea achitarii facturilor de utilitati prin telefon si linia de asistenta non-stop CitiPhone. Clientii au posibilitatea de a solicita pana la 6 carduri suplimentare gratuite, pentru membrii familiei.

Dobanda cardului este de 25,99% pe an pentru tranzactii efectuate la comercianti, respectiv 28,99% pentru retrageri de numerar. Comisionul anual de administrare este de 60 de lei.

"Dorim sa transformam cardul de credit intr-o modalitate inteligenta de plata pentru orice produs", a declarat Kumar Ramachandran, directorul diviziei Persoane Fizice pentru Citibank Romania si Cehia. Intrebat care ar fi estimarea privind numarul de carduri ce vor fi vandute, Ramachandran a raspuns printr-o gluma, aruncand evident manusa concurentei: "Intrebarea buna nu e cate astfel de carduri vor fi vandute, ci de ce si-ar mai dori cineva sa mai cumpere un alt card".

Clientii eligibili pentru facilitatile oferite de card sunt cei cu un salariu net minim lunar de cel putin 1.000 de lei, in varsta de peste 25 de ani si fara istoric negativ de plata catre banci. Conform cercetarilor de piata intreprinse de Citibank, clientul-tinta este cel cu venituri medii si mari, care foloseste in primul rand cardul la cumparaturi, are mai mult de un card si studii superioare.

Citibank, membra a grupului financiar american Citigroup, este prezenta in Romania din anul 1996. Banca, axata initial pe produse pentru clientii companii, s-a extins din 2008 pe piata serviciilor bancare pentru persoane fizice, tintind clientii cu venituri peste medie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
banci,
Citibank,
card,
credit,
cumparaturi,
reduceri,
comert
/actualitate/citibank-lanseaza-un-card-de-credit-cu-o-oferta-agresiva-de-reduceri-si-facilitati-7741021
7741021
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.