Ce strategie a decis să adopte un proprietar de restaurant din Bucureşti pentru a supravieţui în pandemie şi care e produsul pe care mizează pentru a-şi creşte vânzările

Autor: Andra Stroe Postat la 30 august 2020 808 afişări

Ce strategie a decis să adopte un proprietar de restaurant din Bucureşti pentru a supravieţui în pandemie şi care e produsul pe care mizează pentru a-şi creşte vânzările

Menţinerea restricţiilor impuse pe fondul răspândirii pandemiei de coronavirus în sectorul HoReCa i-a determinat pe reprezentanţii restaurantului tip steakhouse VacaMuuu din Capitală să se reinventeze pentru a face faţă vremurilor de criză. Pentru a atrage un volum mai mare de clienţi, reprezentanţii businessului au decis extinderea meniului de mic dejun cu 11 preparate, publicul-ţintă vizat fiind rezidenţii, persoanele sosite în corporaţiile din proximitate în prima parte a zilei, pentru diverse întâlniri, şi antreprenorii, adică un public orientat spre un lifestyle sănătos. Prin acest pas compania vizează şi o creştere cu 20% a veniturilor zilnice.

În prezent, restaurantul din Floreasca funcţionează la o capacitate de 35% din numărul total de mese. „Conceptul nostru de business de băcanie-măcelarie & Steakhouse ne-a ajutat sa trecem relativ bine peste perioada de stare de urgenţă. Redeschiderea teraselor nu ne-a adus însă un număr de clienţi suficient de mare încât să compenseze scăderile evidente. În ciuda măsurilor de siguranţă luate, oamenii sunt încă reticenţi în privinţa servirii meselor în oraş, iar restricţiile oricum fac ca mesele care înainte erau ocupate de 6-8 persoane să fie acum disponibile pentru 2-4 persoane. De asemenea, există o scădere de peste 90% în numărul de turişti, astfel încât amprenta pusă de actualul context continuă să fie destul de mare”, declară Gabriel Grigore, director general VacaMuuu.

Prin urmare, una dintre măsurile luate de antreprenor este extinderea meniului, spre o zonă neabordată în cei 8 ani de existenţă ai restaurantului. Astfel, începând cu

1 August, acesta devine o destinaţie pentru mic dejun şi brunch. Pentru perioada următoare, antreprenorul estimează că numărul de clienţi va creşte, datorită noii abordări, cu 20%.

VacaMuuu a fost deschis la Piaţa Floreasca în anul 2012. În 2019, cifra de afaceri a restaurantului a fost de 9,7 miloane de lei. Pentru acest an, cifra de afaceri estimată este de 7,6 milioane de lei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresti,
restaurant,
decizie

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.