Campanie inedită în Japonia. Oamenii sunt încurajaţi să consume cât de mult alcool

Autor: Andreea Tobias Postat la 18 august 2022 73 afişări

Guvernul japonez a lansat un concurs naţional de idei pentru a-i încuraja pe oameni să consume mai mult alcool, după ce o schimbare de atitudine în rândul tinerilor a dus la o scădere a veniturilor.

Campanie inedită în Japonia. Oamenii sunt încurajaţi să consume cât de mult alcool

Campania "Sake Viva!", derulată de Agenţia Naţională pentru Impozite (NTA), le cere tinerilor cu vârste cuprinse între 20 şi 39 de ani să vină cu propuneri care să contribuie la revitalizarea popularităţii băuturilor alcoolice, care au căzut în dizgraţie din cauza schimbărilor de stil de viaţă în timpul pandemiei.

Concursul, care se desfăşoară până la 9 septembrie, solicită "produse şi modele noi", precum şi modalităţi de promovare a consumului de băuturi la domiciliu, scrie The Guardian.

Participanţii sunt, de asemenea, încurajaţi să exploreze metode de vânzare care să folosească metaversul, potrivit site-ului local JiJi.com.

În Japonia consumul de alcool a scăzut de la o medie de 100 de litri pe an de persoană în 1995 la 75 de litri în 2020. Scăderea vânzărilor de alcool a afectat bugetul Japoniei, care are deja un deficit de peste 48 de miliarde de yeni (290 de miliarde de lire sterline).

Taxele pe alcool au reprezentat 1,7% din veniturile fiscale ale Japoniei în 2020, în scădere de la 3% în 2011 şi 5% în 1980.

Japonia se confruntă cu cea mai mare scădere a veniturilor din impozitul pe alcool din ultimii 31 de ani, potrivit Japan Times.

"Pe măsură ce munca de acasă a făcut paşi înainte într-o anumită măsură în timpul crizei Covid 19, mulţi oameni ar fi putut ajunge să se întrebe dacă trebuie să continue obiceiul de a bea cu colegii pentru a aprofunda comunicarea", a declarat atunci un oficial al agenţiei.

S-a înregistrat un declin deosebit de abrupt în ceea ce priveşte consumul de bere, volumul vânzărilor scăzând cu 20%, la mai puţin de 1,8 miliarde de litri.

Ministerul japonez al Sănătăţii a declarat că speră ca această campanie să le reamintească oamenilor să nu uite să bea doar "cantitatea adecvată de alcool".

Finaliştii concursului vor fi invitaţi la ceremonia de gală de decernare a premiilor, care va avea loc la Tokyo pe 10 noiembrie, iar biroul fiscal a declarat că va sprijini comercializarea ideilor câştigătorului.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
japonia,
alcool,
campanie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.