Brandul de încălţăminte Crocs deschide prima sa unitate din regiunea de nord-est la Palas şi va fi prezent şi în viitorul proiect RIVUS din Cluj-Napoca

Autor: Bogdan Alecu Postat la 07 mai 2025 436 afişări

Crocs, unul dintre cele mai populare branduri de încălţăminte din lume, va deschide în ansamblul Palas Iaşi primul magazin din regiune şi al cincilea din Româ­nia. Ansamblul mixt din centrul Iaşiului intră într-o nouă etapă de remodelare după un concept realizat de casa de arhitectură mondială Foster plus Partners.

Brandul de încălţăminte Crocs deschide prima sa unitate din regiunea de nord-est la Palas şi va fi prezent şi în viitorul proiect RIVUS din Cluj-Napoca

Crocs, unul dintre cele mai populare branduri de încălţăminte din lume, va deschide în ansamblul Palas Iaşi primul magazin din regiune şi al cincilea din Româ­nia. Ansamblul mixt din centrul Iaşiului intră într-o nouă etapă de remodelare după un concept realizat de casa de arhitectură mondială Foster plus Partners.

Palas va avea o suprafaţă extinsă de 80.000 mp de spaţii de retail, noi branduri în premieră regională, cele mai noi şi moderne formate flagship stores ale magazi­nelor ancoră existente, o zonă sport, spaţii de joacă şi centre de entertainment pentru familii, precum şi o extindere a parcului, cu zone interactive şi de relaxare. În Cluj-Napoca, brandul va fi prezent în proiectul mixed-use de reconversie urbană RIVUS, aflat în dezvoltare.

Magazinul Crocs din Palas va fi situat în noua zonă dedicată magazinelor cu profil sportiv şi urban, care îi va reuni pe unii dintre cei mai relevanţi retaileri în dome­niu. Noul spaţiu va avea un design arhitectural luminos şi primitor, unde se vor re­găsi de la clasicii sa­boţi până la cele mai trendy modele. De ase­menea, magazinul va include şi o zonă dedi­cată cunoscu­telor acce­sorii Jibbitz, iar clienţii îşi vor putea personali­za încălţă­min­tea Crocs după propriul stil.

La aproape 13 ani de la inaugurare, ansamblul Palas din centrul Iaşului este cea mai performantă dezvoltare comercială din afara Bucureştiului, cu peste 22,2 milioane de vizite în 2024. Noua etapă presupune: creşterea suprafaţei de retail până la 80.000 mp închiriabili, prin optimizarea spaţiilor existente şi amenajarea de noi zone dedicate shoppingului; reamenajarea grădinii Palas cu zone interactive pentru copii, cascade de apă, noi trasee de promenadă; un nou centru de evenimente cu panoramă spre Palatul Culturii şi transformarea esplanadei din faţa Teatrului Luceafărul într-o agoră publică, cu mai multă vegetaţie, terase primitoare, amfiteatru în aer liber şi locuri special gândite pentru familii.

Reamenajarea Palas Iaşi este estimată la 80 de milioane de euro, ceea ce va ridica investiţia realizată de IULIUS în centrul Iaşului la peste 520 de milioane de euro. 

RIVUS Cluj-Napoca este un proiect mixed-use sustenabil, care va include cea mai mare zonă de retail din ţară, de peste 145.000 mp suprafaţă închiriabilă. Crocs va avea o locaţie de peste 60 mp şi se numără printre premierele ce se vor fi prezente în proiectul ce va transforma fosta platformă industrială într-un lifestyle center.


 

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.