Allianz-Ţiriac a încheiat primele nouă luni din 2023 cu subscrieri totale de peste 2,5 miliarde lei, în creştere cu 18%, şi un profit net de peste 277 milioane lei
Compania de asigurări Allianz-Ţiriac a finalizat primele nouă luni din 2023 cu subscrieri totale de peste 2,5 miliarde lei, în creştere cu 18%, şi despăgubiri plătite clientilor de peste 900 milioane lei, în creştere cu aproximativ 20%, a anuntat marti societatea.
În acelaşi timp, firma, parte a grupului german Allianz, a directionat 4,2 miliarde de lei în rezerve de daună.
„Allianz-Ţiriac este în cea mai bună formă a sa. Toţi indicatorii noştri de business sunt solizi şi susţin un business sănătos pe termen lung, care ne permite să ne onorăm responsabilităţile faţă de clienţi, angajaţi, societate şi acţionari la cel mai înalt nivel”, a declarat Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac Asigurări.
Compania a raportat în perioada ianuarie-septembrie un profit net de peste 277 milioane de lei.
Vânzările de asigurări de viaţă au crescut în acest interval cu aproape 30%, aproximativ 180.000 de persoane având o asigurare de la Allianz-Ţiriac, în creştere cu 25% faţă de aceeasi perioadă din 2022.
Numărul clienţilor care achiziţionează asigurări online a crescut cu 64% în ultimul an, cele mai căutate produse fiind asigurările RCA sau de călătorie. Allianz-Ţiriac a lansat în 2023 prima asigurare de viaţă disponibilă online, fără chestionar medical.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro