Whiteland: vrem sa relansam Don Gustosso

Postat la 08 octombrie 2008 86 afişări

Compania de distributie Whiteland Sales&Marketing are in plan pentru aceasta toamna o relansare a brandului de sosuri Don Gustosso.

Pe o piata in care brandurile proprii dominate sunt cele ale marilor comercianti, distribuitorii din FMCG (bunuri de larg consum) incearca, la randul lor, sa-si promoveze propriile produse, mizand pe avantajul productiei si al distributiei realizate sub aceeasi umbrela.

"Din toamna pregatim o campanie de relansare pentru Don Gustosso, dar si noi categorii de produse", declara pentru BUSINESS Magazin George Stefanescu, directorul general al companiei de distributie Whiteland Sales&Marketing. Compania, distribuitoare a produselor Hochland, Campina, Meggle si Orkla, produce totodata gama de sosuri Don Gustosso.

Fabrica de la Medias a fost cumparata de catre Whiteland la sfarsitul lui 2004. Stefanescu crede ca e rentabil pentru un distribuitor sa aiba marci proprii, deoarece, in acest caz, producatorul isi asuma si costurile de distributie. "Acest business este parte a grupului, dar este totodata independent, ceea ce inseamna ca trebuie sa fie profitabil", spune Stefanescu.

Spre deosebire de Whiteland, alti distribuitori, cum ar fi Lekkerland Convenience, prefera sa importe produse marca proprie de la compania-mama, ceea ce presupune totodata un risc in ceea ce priveste fluctuatiea valutara. "Speram sa-si revina cursul, sa se stabilizeze la 3,4-3,5. Atunci vom incerca sa ne axam pe produse marca proprie fabricate de Lekkerland in Germania", explica Narcis Mihai, directorul general al Lekkerland Convenience, adaugand ca se vor concentra in special pe energizante si apa minerala.

Pentru distribuitorii din industria bunurilor de larg consum, axarea pe produse marca proprie reprezinta una din strategiile de dezvoltare a afacerilor in conditiile in care contextul economic ii face sa aiba marje de profit din ce in ce mai mici.

Citeste mai multe despre strategiile prin care distribuitorii din FMCG incearca sa intre din nou pe profit si despre marcile private ale marilor comercianti.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
distributie,
Don Gustosso
/actualitate/afaceri/whiteland-vrem-sa-relansam-don-gustosso-3282478
3282478
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.