Transporturile se plang ca soselele de centura se transforma in strazi satesti
Circulatia pe soselele de centura este ingreunata de autorizatiile de constructie acordate de autoritatile locale si de diversi proprietari care inlatura parapetii de protectie.
Chiar daca menirea lor este de a fluidiza traficul si de a creste viteza de circulatie de la 50 la 90 km/ora, traficul rutier pe centurile ocolitoare ale oraselor este ingreunat de diverse "obstacole".
"In majoritatea cazurilor, am facut drumuri colectoare, paralele cu centura, care sa preia traficul local pana la urmatoarea intersectie. Cu toate acestea, cei care detin proprietati pe marginea soselei, refuza sa inteleaga acest lucru si smulg parapetii de protectie, pentru a-si realiza cu de la sine putere acces in centura", a declarat pentru Gandul Ovidiu Barbier, director coordonator proiecte variante ocolitoare in cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro