Renuntam la cate putin din toate

Postat la 11 martie 2009 10 afişări

Confruntati cu bugete mai mici si vanzari in scadere, retailerii de moda au inceput 2009 cu resurse mai putine pentru promovare. Prin urmare, eficientizarea devine regula de capatai pentru directorii de marketing in acest an.

“Vom renunta la cate putin din toate”, este modul prin care Ioana Stan, director de marketing la Otter Distribution, intelege sa comunice mai eficient in conditiile unor resurse diminuate. Ioana Stan stie sigur ca nivelul investitiilor in noi deschideri de magazine va fi mult mai mic fata de cel de anul trecut, dar nu si cat va mai ramane pentru partea de marketing. In ton cu parerile exprimate de toti specialistii in marketing intervievati de Business Magazin, Stan estimeaza totusi ca in aceste conditii promovarea se va face, dar mai mult prin activitati alternative, decat prin publicitatea traditionala.

Aflati aici care sunt tacticile alternative de promovare pe care le iau in calcul companiile in 2009.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Bugete,
marketing,
Ioana Stan,
Otter
/actualitate/afaceri/renuntam-la-cate-putin-din-toate-4039970
4039970
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.