Oana Lungu, Kaufland România: Învăţarea este un proces continuu, iar curiozitatea în business susţine acest proces; te ajută să ai viziune, să o expui în rândul echipelor, iar, la final, oamenii să te urmeze

Postat la 29 decembrie 2022 88 afişări

Oana Lungu, Kaufland România:  Învăţarea este un proces continuu, iar curiozitatea în business susţine acest proces; te ajută să ai viziune, să o expui în rândul echipelor, iar, la final, oamenii să te urmeze

Cifră de afaceri (2020): 12.92 mld. lei

Număr de angajaţi: >15.000


CARTE DE VIZITĂ

• A studiat arhitectura, dar a profesat în domeniu doar câţiva ani;

• A intrat apoi în retail şi, din 2004, face parte din echipa Kaufland România, unde iniţial a ocupat poziţia de achizitor de alimente de bază şi conserve;

• În 2009 a schimbat domeniul de responsabilitate şi a preluat poziţia de director de achiziţii în departamentul de produse proaspete.


Fiecare zi în cadrul profesional este altfel, iar acest «altfel» devine sursă de motivaţie pentru mine. Învăţarea este un proces continuu, iar curiozitatea în business susţine acest proces; te ajută să ai viziune, să o expui în rândul echipelor, iar, la final, oamenii să te urmeze.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.